ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.2K
دکتر زینب جلالی

زینب جلالی

شماره نظام پزشکی: ب-83834
پزشک عمومی
95%
رضایت (43 نظر)
پزشکان آنلاین پزشک عمومی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

گرگان - شهر گرگان
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی زینب جلالی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد زینب جلالی

95%
رضایت (43 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1400/11/24
پزشک را توصیه می‌کنمما5 سال مشکل نازایی داشتیم و بچه دار نمی‌شدیم ولی الان سه قلو داریم. خانم دکتر بسیار مهربان و با حوصله وقت زیادی برای ویزیت و مشاوره برای میزاشتند
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1400/11/24
پزشک را توصیه می‌کنمبرا مریضا وقت زیاد میزارن وبه خاطر عفونت مکرر پیش چندتا پزشک رفتم اما آخرین بار پیش خانم دکتر نتیجه گرفتم
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر زینب جلالی، دکترای پزشکی در شهر گرگان است. مطب دکتر زینب جلالی در شهر گرگان واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 1.2K نفر از پروفایل دکتر زینب جلالی، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 95٪ مراجعین (43 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 3 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر زینب جلالی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر زینب جلالی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر زینب جلالی: گرگان، شهر گرگان
  • تلفن مطب دکتر زینب جلالی: ثبت نشده
  • تخصص دکتر زینب جلالی: پزشک عمومی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل