ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.3K
دکتر زینب سادات علوی

زینب سادات علوی

18 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: ک-د-67
کارشناسی کاردرمانی
100%
رضایت (1 نظر)
پزشکان آنلاین توانبخشی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

دزفول - مطب: خیابان طالقانی بین هجرت وحضرت رسول | محل کار: کوی ازادگان اداره بهزیستی شهرستان دزفول
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی زینب سادات علوی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد زینب سادات علوی

100%
رضایت (1 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

موردی یافت نشد !

دکتر زینب سادات علوی، کارشناس کاردرمانی در شهر دزفول است. مطب دکتر زینب سادات علوی در مطب: خیابان طالقانی بین هجرت وحضرت رسول | محل کار: کوی ازادگان اداره بهزیستی شهرستان دزفول واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 061-6261173 تماس بگیرید.

تاکنون 1.3K نفر از پروفایل دکتر زینب سادات علوی، کارشناس کاردرمانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (1 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر زینب سادات علوی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس کاردرمانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر زینب سادات علوی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر زینب سادات علوی: دزفول، مطب: خیابان طالقانی بین هجرت وحضرت رسول | محل کار: کوی ازادگان اداره بهزیستی شهرستان دزفول
  • تلفن مطب دکتر زینب سادات علوی: 061-6261173
  • تخصص دکتر زینب سادات علوی: کارشناسی کاردرمانی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل