ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
749
کارشناس زینب صالحی عارف

زینب صالحی عارف

شماره نظام پزشکی: م-38361
کارشناسی مامایی
پزشکان آنلاین زنان، زایمان و نازایی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

مشهد - قدس 75- فرمانبر - پایگاه بهداشتی حمزه
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی زینب صالحی عارف را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد زینب صالحی عارف

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

کارشناس زینب صالحی عارف، کارشناس مامایی در شهر مشهد است. مطب کارشناس زینب صالحی عارف در قدس 75- فرمانبر - پایگاه بهداشتی حمزه واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 749 نفر از پروفایل کارشناس زینب صالحی عارف، کارشناس مامایی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس زینب صالحی عارف در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس مامایی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس زینب صالحی عارف، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس زینب صالحی عارف: مشهد، قدس 75- فرمانبر - پایگاه بهداشتی حمزه
  • تلفن مطب کارشناس زینب صالحی عارف: ثبت نشده
  • تخصص کارشناس زینب صالحی عارف: کارشناسی مامایی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل