ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
818
دکتر زینب عطاری

زینب عطاری

شماره نظام پزشکی: 124673
متخصص ارتودانتیکس
100%
رضایت (1 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، شریعتی، گل نبی، ناطق نوری
درباره من

دکتر زینب عطاری در سال ۱۳۸۲ با رتبه ۵۷ کنکور سراسری در رشته دندانپزشکی دانشگاه اصفهان پذیرفته و در سال ۸۸ بعنوان دندانپزشک عمومی فارغ‌التحصيل شد.دوران طرح خود را در شهریار و شهر قدس گذراند و در سال ۱۳۹۲ در آزمون دستیاری در رشته تخصصی ارتودنسی دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شد و  پس از چهار سال بعنوان متخصص ارتودنسی در اصفهان و تهران فعالیت خود را ادامه داد.اکنون باباش از ۱۰ سال تجربه در زمینه درمان ارتودنسی کودکان و بزرگسالان،ارتودنسی ثابت و متحرک،درمان فانکشنال،ارتودنسی همراه با جراحی،ارتودنسی شفاف و الاینر تراپی در تهران فعال است.

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 10 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی زینب عطاری را داشته است.

نظرات در مورد زینب عطاری

100%
رضایت (1 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/06/13
پزشک را توصیه می‌کنمبسیارعالی.1/5 سال.با کمترین معطلی.الان راحت می خندم در صورتی که قبلا از لبخندم خجالت می کشیدم
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر زینب عطاری، متخصص ارتودانتیکس در شهر تهران است. مطب دکتر زینب عطاری در تهران، شریعتی، گل نبی، ناطق نوری واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 818 نفر از پروفایل دکتر زینب عطاری، متخصص ارتودانتیکس بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (1 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر زینب عطاری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر زینب عطاری امروز 2:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص ارتودانتیکس ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر زینب عطاری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر زینب عطاری: تهران، تهران، شریعتی، گل نبی، ناطق نوری
  • تلفن مطب دکتر زینب عطاری: ثبت نشده
  • تخصص دکتر زینب عطاری: متخصص ارتودانتیکس
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل