ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.8K
دکتر زینب علی مددی

زینب علی مددی

20 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 101742
متخصص روان‌پزشکی
دکترای حرفه‌ای پزشکی
100%
رضایت (6 نظر)
پزشکان آنلاین روانشناسی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - محل کار: بیمارستان روزبه چهارراه لشگر کارگر جنوبی | مطب 2: میرزای شیرازی مرکز افتاب
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی زینب علی مددی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد زینب علی مددی

100%
رضایت (6 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ف
فرزانه
1402/07/12
پزشک را توصیه می‌کنمدخترم رو پیش ایشون بردم،برای استرس و اضطراب زیاد البته چون ایشون متخصص تغذیه هم هستن،برای چاقی هم کمک کردن،و الان چندکیلو کم کرده
پسندیدنگزارش
ارسال
ر
ربابه
1401/07/23
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر خیلی خوبیه یک بار ویزیت شدم در حال درمان هستم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1400/10/29
پزشک را توصیه می‌کنماولین مواجه من با روانپزشک برخورد با ایشون بود و خداروشکر از بهترین ها بودند. ایشون در ویزیت ها بسیار صبور، خوش رو هستند و با متانت و آرامش رفتار می‌کنند. بسیار باسواد و دانا هستند و تشخیصی دقیق، همراه با تجویز کمترین میزان داروی ممکن را دارند. مادر من از مراجعه به روانپزشک وحشت داشت و ترس و پیش داوری بدی نسبت به داروهای اعصاب و کلا روانپزشک ها داشت، اما بعد از اولین جلسه که به ایشون مراجعه کرد، بسیار راضی بود و حتی الان، خودش پیگیر درمانش هست. واقعا نمیدونم چطور و با چه بیانی تمام آنچه خانم دکتر علی مددی هستند، را توصیف کنم. امیدوارم همیشه سلامت و شاد و موفق باشند.
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر زینب علی مددی، متخصص روانپزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر زینب علی مددی در محل کار: بیمارستان روزبه چهارراه لشگر کارگر جنوبی | مطب 2: میرزای شیرازی مرکز افتاب واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 1.8K نفر از پروفایل دکتر زینب علی مددی، متخصص روانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (6 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 4 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر زینب علی مددی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص روانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر زینب علی مددی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر زینب علی مددی: تهران، محل کار: بیمارستان روزبه چهارراه لشگر کارگر جنوبی | مطب 2: میرزای شیرازی مرکز افتاب
  • تلفن مطب دکتر زینب علی مددی: ثبت نشده
  • تخصص دکتر زینب علی مددی: متخصص روان‌پزشکی/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل