ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.8K
دکتر سارا بحری

سارا بحری

شماره نظام پزشکی: 94292
فوق تخصص بیماری‌های غدد درون‌ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
76%
رضایت (13 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، هوانیروز، سی و پنج متری گلها
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سارا بحری را داشته است.

نظرات در مورد سارا بحری

76%
رضایت (13 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.7
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ش ج
شیما جورکش
ویزیت شده
2 ماه پیش | مطب دکتر سارا بحری
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر بسیار خوش برخورد و با حوصله ای بودن مشکل زمان نوبت دهی بود. دو‌ ساعت زمان انتظار در مطب بسیار زیاد هست. با اینکه در سایت ذکر شده بود. ولی میشه تایم ویزیت رو‌ جوری تنظیم کرد که زمان انتظار کمتر بشه.ممنون.
پسندیدنگزارش
ارسال
پ ش
پرویز شریفی بروجردی
ویزیت شده
2 ماه پیش | مطب دکتر سارا بحری
پزشک را توصیه می‌کنمپزشک بسیار خوش برخورد و حاذق ؛ امکانات رفاهی مطب در حد قابل قبول ؛ رفتار کارکنان مطب توام با احترام بود
پسندیدنگزارش
ارسال
ل ص
لیلا صفرنیاکان
ویزیت شده
2 ماه پیش | مطب دکتر سارا بحری
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر بسیار خوش برخورد وبا حوصله به حرفهای بیمارها گوش میده و بهترین تشخیص را داده بهترین دکتر غدد که من پنج سال درگیر بیماری هستم بودن
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر سارا بحری، فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم در شهر تهران است. مطب دکتر سارا بحری در تهران، هوانیروز، سی و پنج متری گلها واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09357323946 تماس بگیرید.

تاکنون 2.8K نفر از پروفایل دکتر سارا بحری، فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم بازدید کرده‌اند؛ همچنین 76٪ مراجعین (13 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 7 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سارا بحری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر سارا بحری فردا 11:30 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سارا بحری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سارا بحری: تهران، تهران، هوانیروز، سی و پنج متری گلها
  • تلفن مطب دکتر سارا بحری: 09357323946
  • تخصص دکتر سارا بحری: فوق تخصص بیماری‌های غدد درون‌ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل