ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
815
کارشناس سارا نوروزی لرکی

سارا نوروزی لرکی

شماره نظام پزشکی: م-27638
کارشناسی مامایی
پزشکان آنلاین زنان، زایمان و نازایی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

امیدیه - بیمارستان امام رضا(ع)
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سارا نوروزی لرکی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد سارا نوروزی لرکی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

کارشناس سارا نوروزی لرکی، کارشناس مامایی در شهر امیدیه است. مطب کارشناس سارا نوروزی لرکی در بیمارستان امام رضا(ع) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 061-3230701 تماس بگیرید.

تاکنون 815 نفر از پروفایل کارشناس سارا نوروزی لرکی، کارشناس مامایی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس سارا نوروزی لرکی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس مامایی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس سارا نوروزی لرکی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس سارا نوروزی لرکی: امیدیه، بیمارستان امام رضا(ع)
  • تلفن مطب کارشناس سارا نوروزی لرکی: 061-3230701
  • تخصص کارشناس سارا نوروزی لرکی: کارشناسی مامایی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل