ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.8K
دکتر سالار خازني فرد

سالار خازني فرد

شماره نظام پزشکی: 142072
متخصص بیماری‌های داخلی
87%
رضایت (4 نظر)
پزشکان آنلاین داخلی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

درباره من

متخصص بیماری های داخلی هستم,دارای دانشنامه (بورد) تخصصی بیماری های داخلی 

مشاوره و پاسخگویی در زمینه بیماری های : بیماری کووید 19 (کرونا) ، بیماری های گوارش و کبد، ریه، قلب، کلیه و مجاری ادراری، غدد بزرگسالان، روماتیسم و مفاصل، خون و سرطان بالغین و بیماری های عفونی با افتخار پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستم.

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 2 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سالار خازني فرد را داشته است.

نظرات در مورد سالار خازني فرد

87%
رضایت (4 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.3
مهارت و تخصص پزشک
4.8
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ف ا
فاطمه اصلانی
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمیکی از بهترین دکترای حاذقی که دیدم ایشون بودن که متاسفانه از شهر ما رفتن جای دیگر برای ایشان ارزوی سلامتی و طول عمر میکنم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/06/30
پزشک را توصیه می‌کنم
1پسندیدنگزارش
ارسال
س ت
سارا توکلی نیا
1402/01/07
پزشک را توصیه می‌کنمپزشک بسیار با حوصله و صبوری هستند و تشخیص درست و صحیح دادند من برای بیماریم به چند پزشک مراجعه کردم نتیجه نگرفتم ولی با داروهای ایشون رو ی درمان شدم
4پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر سالار خازني فرد، متخصص بیماریهای داخلی در شهر (ثبت نشده) است. مطب دکتر سالار خازني فرد در (ثبت نشده) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 1.8K نفر از پروفایل دکتر سالار خازني فرد، متخصص بیماریهای داخلی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 87٪ مراجعین (4 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سالار خازني فرد در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای داخلی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سالار خازني فرد، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سالار خازني فرد: ثبت نشده
  • تلفن مطب دکتر سالار خازني فرد: ثبت نشده
  • تخصص دکتر سالار خازني فرد: متخصص بیماری‌های داخلی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل