ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.5K
دکتر سامیه قادری

سامیه قادری

33 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 31470
متخصص بیماری‌های کودکان
دکترای حرفه‌ای پزشکی
94%
رضایت (53 نظر)
پزشکان آنلاین اطفال، کودکان و نوزادان منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - محل کار: خ نیاوران خ منظریه 1 بیمارستان شهید باهنر
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال و 3 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سامیه قادری را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد سامیه قادری

94%
رضایت (53 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.6
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ی
یاسین
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبرای مشکل دل درد شدید و قطع نشدنی و استفراغ پسرم به بیمارستان نیکان مراجعه کردیم، خانم دکتر قادری چندین بار با وجود اینکه بسیار سرشون شلوغ بود اون روز در بخش اورژانس، تشریف اوردن بالای تخت پسر من توضیح دادن، راهنمایی کردن، خیلی خیلی صبورانه کارهای ما را پیگیرب کردن. تشخیص ایشون چسبندگی روده بود که کاملا بعدا فهمیدیم درست بوده ولی چون احتیاج به عمل داشت تصمیم گرفتیم به بیمارستان دیگه ای بریم که شاید بتونن مشکل را بدون عمل حل کنند. چون جواب آزمایش ها و سونو مشکلی را نشون نمیداد. در نهایت در بیمارستان دیگر هم همین تشخیص را دادند و پسرم عمل شد اما نکنه جالب برای من پیگیری دلسوزانه خانم دکتر بود که حتی با وجودی که از بیمارستان نیکان مرخص شده بودیم به دنبال پرونده ما رفته و با من تماس گرفتن و جویای احوال پسرم شدن و با مهربانی از پشت تلفن جواب برخی سوالاتم را هم دادند. این حرکت پر از محبت و انسانیت ایشان را هرگز فراموش نمیکنم و آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون برای خودشان و عزیزان شون را دارم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/10/11
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار عالی
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر سامیه قادری، متخصص کودکان در شهر تهران است. مطب دکتر سامیه قادری در محل کار: خ نیاوران خ منظریه 1 بیمارستان شهید باهنر واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-22831840-4 تماس بگیرید.

تاکنون 1.5K نفر از پروفایل دکتر سامیه قادری، متخصص کودکان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 94٪ مراجعین (53 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 3 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سامیه قادری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص کودکان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سامیه قادری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سامیه قادری: تهران، محل کار: خ نیاوران خ منظریه 1 بیمارستان شهید باهنر
  • تلفن مطب دکتر سامیه قادری: 021-22831840-4
  • تخصص دکتر سامیه قادری: متخصص بیماری‌های کودکان/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل