ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
867
دکتر سام محمد ستوده

سام محمد ستوده

شماره نظام پزشکی: 63288
پزشک عمومی
94%
رضایت (37 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تنکابن - تنکابن، امام خمینی، بلوار شهید شیرودی
درباره من

دکتر سام محمد ستوده هستم. پزشک عمومی و خانواده در شهر تنکابن استان مازندران

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سام محمد ستوده را داشته است.

نظرات در مورد سام محمد ستوده

94%
رضایت (37 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.4
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1400/05/18
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر سام ستوده پزشکی حاذق و باسواد هستند. بارها توسط ایشان ویزیت شده ام. بسیار با حوصله و صبور هستند. حتی نیم ساعت هم نیاز بودن بخاطر مشکلات روحی روانی به صحبت هایم گوش دادند و با صحبت هاشون مرا آرام کردند. داروی مناسب می دهند. حتی از نظر قیمت دارو یا بیمه بودن یا نبودن دارو مشاوره دادند. ترجیح می‌دهم کلا تحت درمان ایشان باشم. شماره چت واتس آپ را در اختیار بیماران قرار می دهند تا برای جواب آزمایش و... نیاز به ویزیت مجدد و حضور در مطب در دوران کرونا نباشد.
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر سام محمد ستوده، دکترای پزشکی در شهر تنکابن است. مطب دکتر سام محمد ستوده در تنکابن، امام خمینی، بلوار شهید شیرودی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 867 نفر از پروفایل دکتر سام محمد ستوده، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 94٪ مراجعین (37 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سام محمد ستوده در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر سام محمد ستوده فردا 8:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سام محمد ستوده، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سام محمد ستوده: تنکابن، تنکابن، امام خمینی، بلوار شهید شیرودی
  • تلفن مطب دکتر سام محمد ستوده: ثبت نشده
  • تخصص دکتر سام محمد ستوده: پزشک عمومی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل