ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
871
دکتر ستاره ثاقب

ستاره ثاقب

شماره نظام پزشکی: 70521
فوق تخصص طب نوزادی و پیرامون تولد
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، خیابان آزادی،خیابان آذرباییجان،نرسیده به بیمارستان شهریار ساختمان پزشکان 1032 طبقه سوم
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی ستاره ثاقب را داشته است.

نظرات در مورد ستاره ثاقب

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر ستاره ثاقب، فوق تخصص طب نوزادی و پیرامون تولد در شهر تهران است. مطب دکتر ستاره ثاقب در تهران، خیابان آزادی،خیابان آذرباییجان،نرسیده به بیمارستان شهریار ساختمان پزشکان 1032 طبقه سوم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-66033010 تماس بگیرید.

تاکنون 871 نفر از پروفایل دکتر ستاره ثاقب، فوق تخصص طب نوزادی و پیرامون تولد بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر ستاره ثاقب در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر ستاره ثاقب 10 اردیبهشت 3:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص طب نوزادی و پیرامون تولد ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر ستاره ثاقب، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر ستاره ثاقب: تهران، تهران، خیابان آزادی،خیابان آذرباییجان،نرسیده به بیمارستان شهریار ساختمان پزشکان 1032 طبقه سوم
  • تلفن مطب دکتر ستاره ثاقب: 021-66033010
  • تخصص دکتر ستاره ثاقب: فوق تخصص طب نوزادی و پیرامون تولد
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل