ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.8K
دکتر سحر رنجبردار

سحر رنجبردار

17 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: ب-1292
کارشناسی بینایی‌سنجی (اپتومتری)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

همدان - همدان، مصیب مجیدی، پیام
درباره من

سحر رنجبردار دانش آموخته دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیش از ۱۵سال سابقه کار اپتومتری به ویژه در درمان تنبلی چشم کودکان،تجویز عینک پیر چشمی،دودید،دوربینی،نزدیک بینی،تشخیص آب مروارید و ارجاع به چشم پزشک جهت جراحی و…

امکان انتخاب عینک و ساخت آن در محل مطب نیز جهت رفاه حال بیماران وجود دارد

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سحر رنجبردار را داشته است.

نظرات در مورد سحر رنجبردار

برخورد مناسب پزشک
0.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
0.0
مهارت و تخصص پزشک
0.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

یونس رمضانی
یونس رمضانی
4 ماه پیش
پزشک را توصیه نمیکنمسالی که نکوست از بهارش پیداست..ما شب وقت گرفتیم با خیال راحت نشسته بودیم تا وقت بشه بریم مطب که پیام آمد که نوبت شما لغو شد
پسندیدنگزارش
ارسال
م
مریم
ویزیت شده
1402/06/27 | مطب رنجبردار
پزشک را توصیه می‌کنمعالی
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر سحر رنجبردار، کارشناس بینایی سنجی در شهر همدان است. مطب دکتر سحر رنجبردار در همدان، مصیب مجیدی، پیام واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 081-38248345 تماس بگیرید.

تاکنون 2.8K نفر از پروفایل دکتر سحر رنجبردار، کارشناس بینایی سنجی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (2 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سحر رنجبردار در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر سحر رنجبردار 8 اردیبهشت 6:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس بینایی سنجی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سحر رنجبردار، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سحر رنجبردار: همدان، همدان، مصیب مجیدی، پیام
  • تلفن مطب دکتر سحر رنجبردار: 081-38248345
  • تخصص دکتر سحر رنجبردار: کارشناسی بینایی‌سنجی (اپتومتری)
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل