ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2K
دکتر سحر سلطانی

سحر سلطانی

شماره نظام پزشکی: 131646
متخصص درمان ریشه (اندودانتیکس)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

زاهدان - خیابان مصطفی خمینی بعد از تقاطع بهشتی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سحر سلطانی را داشته است.

نظرات در مورد سحر سلطانی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر سحر سلطانی، متخصص اندودانتیکس در شهر زاهدان است. مطب دکتر سحر سلطانی در خیابان مصطفی خمینی بعد از تقاطع بهشتی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 054-33235171 تماس بگیرید.

تاکنون 2K نفر از پروفایل دکتر سحر سلطانی، متخصص اندودانتیکس بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سحر سلطانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر سحر سلطانی فردا 6:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص اندودانتیکس ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سحر سلطانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سحر سلطانی: زاهدان، خیابان مصطفی خمینی بعد از تقاطع بهشتی
  • تلفن مطب دکتر سحر سلطانی: 054-33235171
  • تخصص دکتر سحر سلطانی: متخصص درمان ریشه (اندودانتیکس)
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل