ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
904
دکتر سحر كندري

سحر كندري

شماره نظام پزشکی: ف-5130
فیزیوتراپیست
96%
رضایت (12 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

زاهدان - امیرالمومنین ۱۰، ساختمان پزشکان آپادانا، طبقه اول، واحد ۱۲، فیزیوتراپی لوتوس
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سحر كندري را داشته است.

نظرات در مورد سحر كندري

96%
رضایت (12 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.9
مهارت و تخصص پزشک
4.8
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/02/26
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: تنگی کانال نخاعی
از نظر برخورد بسیار عالی . ایشان بدون دستیار مراحل درمان را تحت نظر دارند و همزمان با دانش بسیار بالا از طب سوزنی استفاده کرده و همچنین از دستگاه لیزر نیز استفاده می کنند.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/02/15
پزشک را توصیه می‌کنمکیفیت درمان عالی مدت زمان درمان در حال درمان نحوه برخورد پزشک عالی
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/02/12
پزشک را توصیه می‌کنمپدر من بعد از جراحی دیسک کمر دچار خون ریزی مغزی شدن و با شرایط پگ (تغذیه از راه معده ) و سوند مرخص شدن و با کمک خانم دکتر کندری ایشان کم کم نشستن و حتی الان خودشان بلند میشوند و چند قدم راه میروند بدون کمک و میتونم بگم خانم کندری در کارشان بی نهایت با وجدان و حساس هستن و خیلی به بیمار اهمیت میدن و بهبودی بیمار برایشان امری بسیار مهم هست و بسیار در کارشون دقیق هستن علاوه بر موارد فیزیوتراپی بیمار ،در مورد تغذیه پدر من هم مشاور دادن و خیلی به وزن گیری و عضله سازی پدر من کمک کرد ،و کمتر کسی میتونه به نکات ریزی که اینطور بیماران که شرایط خاص دارن اهمیت بده و من رضایت کامل دارم از ایشون و قدر دان زحمات ایشان هستم و خیلی ممنونم که در شرایط بحرانی و سخت بیمار ،قوت قلب به همراه بیمار میدهند
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/02/03
پزشک را توصیه می‌کنماول پزشک با مهربانی وسعه صدر به مشکلم گوش کردند بعد از اطلاع از محل در د به معالجه ان پرداختن وبا انجام مراحل مختلف درمانی و تمرین دستی و تب سوزنی خیلی به درمانم کمک کردند. من 6 ساله که تحت نظر ایشون هستم وخیلی ام راضیم خدا به دستهاشون انرژی مضاعف عطا کنه وهیشه سالم باشند به همه توصیه می کنم بیایید بهرکسی هم که بهشون پیشنهاد کردم اومدن واقعا معالجه شدند عالی هستند ایشون
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/02/01
پزشک را توصیه می‌کنمتجهیزات عالی و تشخیص درست که با 4 جلسه پرتو درمانی و تمرینات حل شد ، پزشک بسیار برخورد مناسبی داشتند و تمرینات بعد از درمان بسیار مفید بودن
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/02/01
پزشک را توصیه می‌کنممحیط بسیار ارام و خوب، برخورد بسیار مهربانانه پزشک محترم و پرسنل، دستگاه های مجهز و عالی
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/02/01
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار مودب و خوش برخورد، همچنین راهنما در موارد پس از درمان
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/02/01
پزشک را توصیه می‌کنممدت دو ماه برای فیزیوتراپی کف لگن ،تحت درمان بودم و خیلی نتیجه گرفتم ، ایشون بسیار حاذق و متبحر بودن من واقعا از نحوه برخورد، مهارتشون توی درمان و اینکه دلسوزانه وقت میزارن برای مراجعین راضی بودم و میتونم بگم جز محدود فیزیوتراپیست های سخت کوش و حرفه ای هستن . به رسم ادب از زحماتی که برای من کشیدن کمال تشکر و سپاسگزاری رو دارم.
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر سحر كندري، کارشناس فیزیوتراپی در شهر زاهدان است. مطب دکتر سحر كندري در امیرالمومنین ۱۰، ساختمان پزشکان آپادانا، طبقه اول، واحد ۱۲، فیزیوتراپی لوتوس واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09157258900 تماس بگیرید.

تاکنون 904 نفر از پروفایل دکتر سحر كندري، کارشناس فیزیوتراپی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 96٪ مراجعین (12 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 12 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سحر كندري در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر سحر كندري امروز 3:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس فیزیوتراپی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سحر كندري، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سحر كندري: زاهدان، امیرالمومنین ۱۰، ساختمان پزشکان آپادانا، طبقه اول، واحد ۱۲، فیزیوتراپی لوتوس
  • تلفن مطب دکتر سحر كندري: 09157258900
  • تخصص دکتر سحر كندري: فیزیوتراپیست
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل