ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
848
دکتر سروناز ناصری سیناء

سروناز ناصری سیناء

شماره نظام پزشکی: 134559
تخصص بیماری‌های داخلی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

یزد - یزد، طالقانی، بن بست قدس 9( کوچه بانک ملی)
درباره من

متخصص بیماری‌های داخلی

بورد تخصصی دانشگاه تهران

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سروناز ناصری سیناء را داشته است.

نظرات در مورد سروناز ناصری سیناء

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر سروناز ناصری سیناء، متخصص بیماریهای داخلی در شهر یزد است. مطب دکتر سروناز ناصری سیناء در یزد، طالقانی، بن بست قدس 9( کوچه بانک ملی) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09135662332 تماس بگیرید.

تاکنون 848 نفر از پروفایل دکتر سروناز ناصری سیناء، متخصص بیماریهای داخلی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سروناز ناصری سیناء در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر سروناز ناصری سیناء فردا 10:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای داخلی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سروناز ناصری سیناء، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سروناز ناصری سیناء: یزد، یزد، طالقانی، بن بست قدس 9( کوچه بانک ملی)
  • تلفن مطب دکتر سروناز ناصری سیناء: 09135662332
  • تخصص دکتر سروناز ناصری سیناء: تخصص بیماری‌های داخلی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل