ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
967
دکتر سعيده علي محمدي

سعيده علي محمدي

شماره نظام پزشکی: ف-6682
کارشناسی فیزیوتراپی
100%
رضایت (7 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

شاهرود - شاهرود ،خیابان آزادی ،نرسیده به اشپزخانه مرکزی پلاک ۱۱۹
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 3 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سعيده علي محمدي را داشته است.

نظرات در مورد سعيده علي محمدي

100%
رضایت (7 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنممن برای درمان مادرم به این کلینیک مراجعه کردم واز روند درمان خیلی راضی هستم .محیطی آرام ومجهز به بروزترین دستگاه ها رابرای بیماران فراهم کردند وکمال تشکر روبرای صبرو حوصله خانم دکتر وهمکارانشون دارم .
پسندیدنگزارش
ارسال
آ خ
آسیه خرمی
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمسلام بنده با مشکل زانو دردمواجه شدم که یک دوره 10جلسه تحت درمان خانم دکتر عزیز بودم و خداروشکر درمان شدم واقعا راضی هستم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ح
حبیبه
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمواقعا با حوصله. و مودب
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمچند سال پیش برای درمان کمردردم به تجویز متخصص چند دوره فیزیوتراپی رفتم ولی خیلی موثر نبود،تا اینکه با خانوم دکتر آشنا شدم و بعد از چند جلسه متوجه شدم که فیزیوتراپی فقط دستگاه نیست و مجموعه ای از ورزش ها ماساژ دستگاه طب سوزنی و... ست که هیچ جایی تجربه ش نکرده بودم اخلاق خوب خانوم دکتر و رسیدگی فوق العاده شون هم که دیگه گفتن نداره واقعا،عالی بودن
پسندیدنگزارش
ارسال
م
محمدامین
1402/03/07
پزشک را توصیه می‌کنممحیط زیبا و آرام در کنار برخورد خوب خانم دکتر علیمحمدی و همکار محترمشون خانم ابراهیمی که بعد از 4 جلسه درمان که پکیج تکار- سوزن و جریان برقی رو برای انجام دادن به صورت کامل گرفتگی برطرف شد و من از 3 مرکز شاهرود قیمت گرفتم قبل مراجعه بهترین قیمت رو داشتند
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر سعيده علي محمدي، کارشناس فیزیوتراپی در شهر شاهرود است. مطب دکتر سعيده علي محمدي در شاهرود ،خیابان آزادی ،نرسیده به اشپزخانه مرکزی پلاک ۱۱۹ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09196700156 تماس بگیرید.

تاکنون 967 نفر از پروفایل دکتر سعيده علي محمدي، کارشناس فیزیوتراپی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (7 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 3 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سعيده علي محمدي در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر سعيده علي محمدي امروز 4:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس فیزیوتراپی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سعيده علي محمدي، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سعيده علي محمدي: شاهرود، شاهرود ،خیابان آزادی ،نرسیده به اشپزخانه مرکزی پلاک ۱۱۹
  • تلفن مطب دکتر سعيده علي محمدي: 09196700156
  • تخصص دکتر سعيده علي محمدي: کارشناسی فیزیوتراپی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل