ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.8K
دکتر سعید ساعدی

سعید ساعدی

شماره نظام پزشکی: 93769
دکترای حرفه‌ای پزشکی
95%
رضایت (59 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - سعادت آباد
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سعید ساعدی را داشته است.

نظرات در مورد سعید ساعدی

95%
رضایت (59 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.9
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

آ س
آرزو سه رودنشین
3 روز پیش
پزشک را توصیه می‌کنممنو مادرم پلک هامون و پیششون عمل کردیم خیلی عالی شده
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنممن برای بلفاروپلاستی مراجعه کردم به ایشون ولی خودشون در جلسه مشاوره تخلیه چربی غبغب رو هم بهم پیشنهاد دادن و انجام دادم و خیلی از نتیجش خوشم اومد نکته دیگه برخورد خوب دکتر و پسنلشون بود تنها چیزی که سکم سخت بود شلوغی خیلی زیاد مطبشون بود
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمعااااالی دکتر بی نظیر هستن
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار پزشک حاذق، خوش اخلاق,دانا
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/06/02
پزشک را توصیه می‌کنمبرای عمل افتادگی پلک مراجعه کردم.. خیلی راضی هستم.. برخورد آقای دکتر و پرسنل بسیار محترمانه و باحوصله هست.
پسندیدنگزارش
ارسال
ن
ناهید
ویزیت شده
1401/12/08 | مطب دکتر سعید ساعدی
پزشک را توصیه می‌کنمسلام وقتتون بخیر من از طریق دوستم خانم زارعین معرفی شدم خدمت آقای دکتر پس کارشون رو از قبل دیده بودم از برخورد آقای دکتر راضی بودم فقط انتظار داشتم به دلیل سن و سال من و همسرم پرسش از سوابق بیماری و ... پرسیده بشه چون هم فشار خون و هم ناراحتی قلبی دارم در واقع توضیح در مورد نحوه کار داده بشه.. اما رفتار ، مخصوصا خانم ( که خال کنار لبشون بود و میفرمودن بخیه و نظارت بر کار اناق عمل رو دارن) عالی بود و سبب دلگرمی به هر حال وقت گرفتیم 16 و 27 اسفند راستی 27 اسفند عمل بشم بخیه کی کشیده میشه ( این هم یکی از سوالهایی که بی جواب موند) موفق باشین و پایدار
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/08/18
پزشک را توصیه می‌کنمکیفیت درمان عالی بود تقریبا سه ماه و نیم زمان برد قطع ریزش موهام و رشد مجدد جلوی موهام هم مزوتراپی انجام دادن هم پی آر پی و دارو هم تجویز کردن
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر سعید ساعدی، دکترای پزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر سعید ساعدی در سعادت آباد واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-22111381 تماس بگیرید.

تاکنون 2.8K نفر از پروفایل دکتر سعید ساعدی، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 95٪ مراجعین (59 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 4 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سعید ساعدی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر سعید ساعدی امروز 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سعید ساعدی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سعید ساعدی: تهران، سعادت آباد
  • تلفن مطب دکتر سعید ساعدی: 021-22111381
  • تخصص دکتر سعید ساعدی: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل