ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
3K
دکتر سعید محسنی

سعید محسنی

شماره نظام پزشکی: 142206
طب سوزنی و طب سوجوک
پزشک و متخصص طب سنتی
98%
رضایت (4 نظر)

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی، پونک، جنب امامزادگان عینعلی و زینعلی.ساختمان پزشکان امام سجاد ع.سلامتکده پونک
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سعید محسنی را داشته است.

نظرات در مورد سعید محسنی

98%
رضایت (4 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمآقای دکتر محسنی جوانی بسیار خوش مشرب و فوق العاده صبور و بانزاکت بنده برای رسیدن به وزن ایده آل به ایشون مراجعه کردم و بسیار راضی هستم و به تمام عزیزانی که مشکل چاقی دارند ایشون رو توصیه میکنم
پسندیدنگزارش
ارسال
ر
ریحانه
ویزیت شده
6 ماه پیش | مطب دکتر سعید محسنی
پزشک را توصیه می‌کنمرفتار دکتر بسیار عالی بود،تشخیص درست شون و به کار گیری روش درمان صحیح
پسندیدنگزارش
ارسال
م
مهنوش
ویزیت شده
1401/12/07 | مطب دکتر سعید محسنی
پزشک را توصیه می‌کنماولین باره که پیش دکتر محسنی ویزیت شدم رفتار پرسنل عالی دکتر بی نظیر از هر نظر خیلی عالی برای هر بیماری حوصله به خرج داد و برای هر بیماری من دارو و توضیح عالی داد انشالله بتونم کامل اجرا کنم
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر سعید محسنی، دکترای تخصصی طب سنتی ایرانی در شهر تهران است. مطب دکتر سعید محسنی در تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی، پونک، جنب امامزادگان عینعلی و زینعلی.ساختمان پزشکان امام سجاد ع.سلامتکده پونک واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-45186930 تماس بگیرید.

تاکنون 3K نفر از پروفایل دکتر سعید محسنی، دکترای تخصصی طب سنتی ایرانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 98٪ مراجعین (4 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سعید محسنی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر سعید محسنی امروز 2:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای تخصصی طب سنتی ایرانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سعید محسنی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سعید محسنی: تهران، تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی، پونک، جنب امامزادگان عینعلی و زینعلی.ساختمان پزشکان امام سجاد ع.سلامتکده پونک
  • تلفن مطب دکتر سعید محسنی: 021-45186930
  • تخصص دکتر سعید محسنی: طب سوزنی و طب سوجوک/ پزشک و متخصص طب سنتی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل