ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
3.4K
دکتر سعید مرزبان

سعید مرزبان

شماره نظام پزشکی: 27878
فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی
60%
رضایت (2 نظر)
همین الان آنلاین ویزیت شوید
150,000 تومان
ویزیت آنلاین در پیام رسان:
واتساپ
تضمین بازپرداخت مبلغ ویزیت در صورت نارضایتی
تا ۳ روز می‌توانید هر سوالی دارید از پزشک بپرسید
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
پزشکان آنلاین پوست و مو منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - شیراز خیابان زند روبروی 20 متری ساختمان اریا بالای بانک کار افرین طبقه اول
درباره من

⮜ بیوگرافی

دکتر سعید مرزبان فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، در سال 1383 موفق به اخذ مدرک فلوشیپ جراحی پلاستیک و زیبایی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شدند و نفر برتر فوق تخصص جراحی پلاستیک در ایران گردیدند. از جمله فعالیت های علمی و پژوهشی دکتر سعید مرزبان می توان به "انتشار مقالات تخصصی بین المللی متعدد و ارائه سخنرانی های بسیاری در مجامع بین المللی" اشاره کرد. مقالات ایشان در ژورنالهای جراحی پلاستیک به چاپ رسیده است. دکتر مرزبان عضو انجمن بین المللی جراحان زیبایی (ISAPS)، عضو انجمن جراحان زیبایی بینی اروپا و همچنین عضو انجمن جراحان زیبایی و پلاستیک ایران می باشند.

دکتر سعید مرزبان فوق تخصص جراحی پلاستیک در شیراز با تجارب بسیار ارزشمند خود در این زمینه مشغول به فعالیت پزشکی می باشند و خدمات زیبایی به بیماران ارائه می نمایند که برخی از این خدمات شامل، جراحی های زیبایی صورت مانند جراحی پلاستیک بینی (رینوپلاستی)، جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی)، جراحی زیبایی گوش (اتوپلاستی)، جراحی زیبایی چانه (منتوپلاستی) و فک، جراحی زیبایی سینه، لیپوساکشن، لیپوماتیک، جراحی های ترمیمی، جوانسازی پوست و تزریق بوتاکس و ژل و غیره می باشد. دکتر سعید مرزبان برای اولین بار در ایران عمل پیکرتراشی با دستگاه Vaser را انجام داده اند. دکتر مرزبان در بیمارستان دکتر میرحسینی حضور دارد

فعالیت ها
1 مشاوره فعال
ویزیت آنلاین موفق
پذیرش24 بیش از 1 سال و 8 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سعید مرزبان را داشته است.

نظرات در مورد سعید مرزبان

60%
رضایت (2 نظر)
برخورد مناسب پزشک
3.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
3.0
مهارت و تخصص پزشک
3.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر سعید مرزبان
دکتر سعید مرزبان
1402/06/09
پزشک را توصیه می‌کنمکارشان عالی است
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/02/02
پزشک را توصیه نمیکنمگوش هایم صدا وز وز میده دارو چی بخورم خوب بشم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
اول برا اطمینان برید ام‌آر آی کنید از مغزتون

دکتر سعید مرزبان، فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی در شهر تهران است. مطب دکتر سعید مرزبان در شیراز خیابان زند روبروی 20 متری ساختمان اریا بالای بانک کار افرین طبقه اول واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 07132326797 تماس بگیرید.

تاکنون 3.4K نفر از پروفایل دکتر سعید مرزبان، فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 60٪ مراجعین (2 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سعید مرزبان در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر سعید مرزبان امروز 4:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سعید مرزبان، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سعید مرزبان: تهران، شیراز خیابان زند روبروی 20 متری ساختمان اریا بالای بانک کار افرین طبقه اول
  • تلفن مطب دکتر سعید مرزبان: 07132326797
  • تخصص دکتر سعید مرزبان: فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل