ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
0
دکتر سعید نجاتی

سعید نجاتی

شماره نظام پزشکی: 214473
دکترای حرفه‌ای پزشکی
100%
رضایت (1 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

ملایر - ملایر، بلوار نبوت، خوارزمی، ونایی، اوج3
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سعید نجاتی را داشته است.

نظرات در مورد سعید نجاتی

100%
رضایت (1 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ف ج
فاطمه جعفری
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام دکتر نجاتی واقعا پزشک حاذق و مهربانی هستن‌و برای بیماران خیلیی خوب وقت میزارن من که ازایشان خیلیی راضی هستم آقای دکتر ایشالا که همیشه سلامت باشین ایشون پزشک کورد هستن که در ملایر طبابت انجام میدهند
1پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر سعید نجاتی، دکترای پزشکی در شهر ملایر است. مطب دکتر سعید نجاتی در ملایر، بلوار نبوت، خوارزمی، ونایی، اوج3 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 081-33336013 تماس بگیرید.

تاکنون 0 نفر از پروفایل دکتر سعید نجاتی، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (1 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سعید نجاتی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر سعید نجاتی 16 اردیبهشت 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سعید نجاتی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سعید نجاتی: ملایر، ملایر، بلوار نبوت، خوارزمی، ونایی، اوج3
  • تلفن مطب دکتر سعید نجاتی: 081-33336013
  • تخصص دکتر سعید نجاتی: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل