ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
955
دکتر سماء بیطرفان

سماء بیطرفان

شماره نظام پزشکی: 103253
کارشناس تغذیه
پزشکان آنلاین تغذیه منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - انتها بلوار کشاورز مجتمع بیمارستانی امام خمینی انسیتوکانسر درمانگاه جراحی و آنکولوژی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 2 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سماء بیطرفان را داشته است.

نظرات در مورد سماء بیطرفان

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر سماء بیطرفان، کارشناس علوم تغذیه در شهر تهران است. مطب دکتر سماء بیطرفان در انتها بلوار کشاورز مجتمع بیمارستانی امام خمینی انسیتوکانسر درمانگاه جراحی و آنکولوژی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-61192579 تماس بگیرید.

تاکنون 955 نفر از پروفایل دکتر سماء بیطرفان، کارشناس علوم تغذیه بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سماء بیطرفان در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس علوم تغذیه ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سماء بیطرفان، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سماء بیطرفان: تهران، انتها بلوار کشاورز مجتمع بیمارستانی امام خمینی انسیتوکانسر درمانگاه جراحی و آنکولوژی
  • تلفن مطب دکتر سماء بیطرفان: 021-61192579
  • تخصص دکتر سماء بیطرفان: کارشناس تغذیه
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل