ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
856
دکتر سميرا ساكي

سميرا ساكي

شماره نظام پزشکی: ک-د-1185
کارشناسی کاردرمانی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - لرستان،دورود،کندوان،پردیس اول
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سميرا ساكي را داشته است.

نظرات در مورد سميرا ساكي

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر سميرا ساكي، کارشناس کاردرمانی در شهر تهران است. مطب دکتر سميرا ساكي در لرستان،دورود،کندوان،پردیس اول واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 856 نفر از پروفایل دکتر سميرا ساكي، کارشناس کاردرمانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سميرا ساكي در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر سميرا ساكي فردا 4:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس کاردرمانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سميرا ساكي، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سميرا ساكي: تهران، لرستان،دورود،کندوان،پردیس اول
  • تلفن مطب دکتر سميرا ساكي: ثبت نشده
  • تخصص دکتر سميرا ساكي: کارشناسی کاردرمانی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل