ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.4K
کارشناس سمیرا کاتبی

سمیرا کاتبی

23 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: م-12968
کارشناسی مامایی
پزشکان آنلاین زنان، زایمان و نازایی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

جهرم - محل کار: بیمارستان استاد مطهری
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 10 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سمیرا کاتبی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد سمیرا کاتبی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

کارشناس سمیرا کاتبی، کارشناس مامایی در شهر جهرم است. مطب کارشناس سمیرا کاتبی در محل کار: بیمارستان استاد مطهری واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 4-3333001-0791 تماس بگیرید.

تاکنون 1.4K نفر از پروفایل کارشناس سمیرا کاتبی، کارشناس مامایی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس سمیرا کاتبی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس مامایی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس سمیرا کاتبی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس سمیرا کاتبی: جهرم، محل کار: بیمارستان استاد مطهری
  • تلفن مطب کارشناس سمیرا کاتبی: 4-3333001-0791
  • تخصص کارشناس سمیرا کاتبی: کارشناسی مامایی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل