ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.2K
دکتر سمیه نیاکان

سمیه نیاکان

شماره نظام پزشکی: 113052
فلوشیپ پروتزهای ماگزیلوفاشیال(فک و صورت )
متخصص پروتزهای دندانی (پروستودانتیکس)
دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، بزرگراه کردستان، توفیق
درباره من

متخصص پروتزهای دندانی و ایمپلنت، فلوشیپ پروتزهای فک و صورت

خدمات ارائه شده: ایمپلنت، طرح لبخند، بروساژ دندان، سفید کردن دندان، بلیچینگ، ارتودنسی، فلوراید تراپی، پروتز ثابت دندان، درمان ریشه(عصب کشی)، روکش دندان، لمینت دندان، دندانپزشکی زیبایی، ونیر کامپوزیت، جراحی دندان، اوردنچر، درمان بیمارانی که به دلیل تومور یا تصادف قسمتی از فک و صورت خود را از دست داده اند، درمان خشکی دهان و مشکلات مفصل با لیزر، درمان مشکلات خواب

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سمیه نیاکان را داشته است.

نظرات در مورد سمیه نیاکان

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر سمیه نیاکان، فلوشیپ پروتزهای فک و صورت در شهر تهران است. مطب دکتر سمیه نیاکان در تهران، بزرگراه کردستان، توفیق واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-88608673 تماس بگیرید.

تاکنون 1.2K نفر از پروفایل دکتر سمیه نیاکان، فلوشیپ پروتزهای فک و صورت بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سمیه نیاکان در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر سمیه نیاکان امروز 7:15 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ پروتزهای فک و صورت ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سمیه نیاکان، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سمیه نیاکان: تهران، تهران، بزرگراه کردستان، توفیق
  • تلفن مطب دکتر سمیه نیاکان: 021-88608673
  • تخصص دکتر سمیه نیاکان: فلوشیپ پروتزهای ماگزیلوفاشیال(فک و صورت )/ متخصص پروتزهای دندانی (پروستودانتیکس)/ دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل