ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.2K
دکتر سهراب ترابی

سهراب ترابی

32 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 36018
دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
94%
رضایت (70 نظر)
پزشکان آنلاین دهان و دندان منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

کرج - مطب: بلوارطالقانی شمالی پ 445 ط 2 و8
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سهراب ترابی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد سهراب ترابی

94%
رضایت (70 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: جراحی دهان، فک و صورت
بی نظیر هستند از بین این همه پزشکی که مراجعه کردم ایشان تنها پزشکی هستند که به دقت به حرف بیمار گوش میدهند و سپس وقت زیادی هم میگذارند و به بیمار توضیح میدهند تمام خانواده و فامیل من از بیماران ایشان هستیم درمانهای ایشان عالی هست به عنوان مثال دندانهایی که برای پدر بزرگم در 25 سال پیش درست کرده اند هنوز هیچ مشکلی پیدا نکرد و برای همه فامیل و خانواده ام هم همین طور خدا خیرشان بدهد واقعا پزشکی دلسوز و مهربان است علاوه بر این در تشخیص های پزشکی هم مشورتهای پزشکی فوق العاده ای را به بیماران خود میدهد برای این مشورت ها و نوشتن ازمایشات و عکس و.....هیچ هزینه ای را دریافت نمیکنند
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/06/24
پزشک را توصیه می‌کنمیکی از بهترین دندانپزشکان ایران هستند. خودم پدرم همسرم بارها به ایشان مراجعه کردیم و در کمال حسن اخلاق از لحاظ حرفه ای هم بینظیر هستند.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/05/17
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار عالی هستند و با حوصله به حرفهای بیمار گوش میکنند علاوه بر دندانپزشکی در تشخیص پزشکی هم بسیار عالی هستند خصوصا در درمانهای دندانپزشکی قبلی که موفقیت امیز نبوده با طرح درمانهای بسیار عالی درمانهای بسیار خوبی را برای بیماران خود ارائه میدهند
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/04/30
پزشک را توصیه می‌کنمخیلی با دقت کار می کنند، پیگیر هستند، در کل وظیفه خود به عنوان یک پزشک را بدرستی انجام می دهند
پسندیدنگزارش
ارسال
خ
خدیجه
1399/12/18
پزشک را توصیه می‌کنمعالی عالی عالی خدا خیرشون بده بهترین پزشک دنیاست ،واقعا برای رضای خدا کار می کنه انشاءالله خدا عمر طولانی وباعزت به ایشون عطا کنن ،واقعا کارشون بی نظیره
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر سهراب ترابی، دکترای دندانپزشکی در شهر کرج است. مطب دکتر سهراب ترابی در مطب: بلوارطالقانی شمالی پ 445 ط 2 و8 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 026-32263590 تماس بگیرید.

تاکنون 1.2K نفر از پروفایل دکتر سهراب ترابی، دکترای دندانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 94٪ مراجعین (70 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 4 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سهراب ترابی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای دندانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سهراب ترابی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سهراب ترابی: کرج، مطب: بلوارطالقانی شمالی پ 445 ط 2 و8
  • تلفن مطب دکتر سهراب ترابی: 026-32263590
  • تخصص دکتر سهراب ترابی: دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل