ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.7K
دکتر سهیلا دانشی

سهیلا دانشی

شماره نظام پزشکی: 191428
دکترای حرفه ای پزشکی
100%
رضایت (2 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

یاسوج - یاسوج، معلم۲ سردار۴ ساختمان زمرد طبقه اول
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سهیلا دانشی را داشته است.

نظرات در مورد سهیلا دانشی

100%
رضایت (2 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ش
شهلا
1402/06/02
پزشک را توصیه می‌کنمبرخوردشون عالی بود با اینکه آنلاین بود خیلی واسم وقت‌گذاشتن و با نسخه ای که بهم دادن هم کامل‌ درمان‌شدم فکر نمیکردم پزشک انلاین انقد خوب باشه
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر سهیلا دانشی، دکترای پزشکی در شهر یاسوج است. مطب دکتر سهیلا دانشی در یاسوج، معلم۲ سردار۴ ساختمان زمرد طبقه اول واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09172332145 تماس بگیرید.

تاکنون 1.7K نفر از پروفایل دکتر سهیلا دانشی، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (2 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سهیلا دانشی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر سهیلا دانشی امروز 4:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سهیلا دانشی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سهیلا دانشی: یاسوج، یاسوج، معلم۲ سردار۴ ساختمان زمرد طبقه اول
  • تلفن مطب دکتر سهیلا دانشی: 09172332145
  • تخصص دکتر سهیلا دانشی: دکترای حرفه ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل