ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.6K
دکتر سوده رمضانپور

سوده رمضانپور

21 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 97563
متخصص زنان و زایمان
81%
رضایت (8 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

گرگان - گرگان، ولیعصر، عدالت نوزدهم
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سوده رمضانپور را داشته است.

نظرات در مورد سوده رمضانپور

81%
رضایت (8 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
3.8
مهارت و تخصص پزشک
3.4
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ش
شیرین
ویزیت شده
4 ماه پیش | مطب دکتر سوده رمضان پورگریودهی
پزشک را توصیه می‌کنمعالی
پسندیدنگزارش
ارسال
م
مژگان
1402/04/16
پزشک را توصیه می‌کنمسلام.من از شهرستان کوهدشت لرستان هستم دخترم که هفت ساله هستن در بیمارستان شفا خرم آباد توسط خانم دکتر بدنیا آمدن .زمان بارداری چند دکتر متخصص و چند مرکز سونو معروف گفتن که سر بچه کوچک هست و احتمالا مشکل داره ولی با مراجعه به نزد خانم دکتر متوجه شدم که همه اشتباه میکنن.خانم دکتر خیلی از شما به خوبی یاد میشه ای کاش برمیگشتید مخصوصا با کادر پزشکی اتاق عمل که همگی عالی بودن.ایشالا هر جا که هستید همیشه بدرخشید.♡♡♡♡
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
اصلا دکتر خوبی نیست

دکتر سوده رمضانپور، متخصص زنان و زایمان در شهر گرگان است. مطب دکتر سوده رمضانپور در گرگان، ولیعصر، عدالت نوزدهم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09117298188 تماس بگیرید.

تاکنون 1.6K نفر از پروفایل دکتر سوده رمضانپور، متخصص زنان و زایمان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 81٪ مراجعین (8 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سوده رمضانپور در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر سوده رمضانپور فردا 2:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص زنان و زایمان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سوده رمضانپور، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سوده رمضانپور: گرگان، گرگان، ولیعصر، عدالت نوزدهم
  • تلفن مطب دکتر سوده رمضانپور: 09117298188
  • تخصص دکتر سوده رمضانپور: متخصص زنان و زایمان
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل