ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
738
دکتر سوسن رشتیان

سوسن رشتیان

شماره نظام پزشکی: 24379
تخصص بیماری‌های کودکان
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

اصفهان - اصفهان دستگردبرخوار خیابان بسیج طبقه فوقانی داروخانه بوعلی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سوسن رشتیان را داشته است.

نظرات در مورد سوسن رشتیان

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر سوسن رشتیان، متخصص کودکان در شهر اصفهان است. مطب دکتر سوسن رشتیان در اصفهان دستگردبرخوار خیابان بسیج طبقه فوقانی داروخانه بوعلی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-45406530 تماس بگیرید.

تاکنون 738 نفر از پروفایل دکتر سوسن رشتیان، متخصص کودکان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سوسن رشتیان در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر سوسن رشتیان فردا 5:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص کودکان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سوسن رشتیان، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سوسن رشتیان: اصفهان، اصفهان دستگردبرخوار خیابان بسیج طبقه فوقانی داروخانه بوعلی
  • تلفن مطب دکتر سوسن رشتیان: 031-45406530
  • تخصص دکتر سوسن رشتیان: تخصص بیماری‌های کودکان
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل