ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1K
کارشناس سوسن کریمی شاد

سوسن کریمی شاد

25 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: م-12078
کارشناسی مامایی
93%
رضایت (52 نظر)
پزشکان آنلاین زنان، زایمان و نازایی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

رشت - مطب: خیابان حاجی اباد -ساختمان گاندی- طبقه3-کلینیک مامایی باران | محل کار: مرکز بهداشت رشت
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سوسن کریمی شاد را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد سوسن کریمی شاد

93%
رضایت (52 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.4
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ا
امیر
1401/08/29
پزشک را توصیه می‌کنمسلام بنده از زنجان ب رشت می آمدم خانمم و چندتا از دوستان را معرفی کرده همه راضی از ایشان هستیم واین همه راه را بخاطر خانمی و کار بلد بودنشان تا رشت می‌رفتیم ولی الان یه ساله که شماره همراهشان پاک شده و امروز از سایت دوباره پیداشون کردم اگه لطف کنند شماره همراهشان رو دوباره محبت کنن ممنون میشم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
سلام خسته نباشید.شماره ایی از دکتر کسی نداره لطف کنه؟

کارشناس سوسن کریمی شاد، کارشناس مامایی در شهر رشت است. مطب کارشناس سوسن کریمی شاد در مطب: خیابان حاجی اباد -ساختمان گاندی- طبقه3-کلینیک مامایی باران | محل کار: مرکز بهداشت رشت واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 013-12244473 تماس بگیرید.

تاکنون 1K نفر از پروفایل کارشناس سوسن کریمی شاد، کارشناس مامایی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 93٪ مراجعین (52 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس سوسن کریمی شاد در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس مامایی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس سوسن کریمی شاد، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس سوسن کریمی شاد: رشت، مطب: خیابان حاجی اباد -ساختمان گاندی- طبقه3-کلینیک مامایی باران | محل کار: مرکز بهداشت رشت
  • تلفن مطب کارشناس سوسن کریمی شاد: 013-12244473
  • تخصص کارشناس سوسن کریمی شاد: کارشناسی مامایی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل