ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
988
دکتر سولماز غضنفري

سولماز غضنفري

شماره نظام پزشکی: ف-6040
کارشناسی فیزیوتراپی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

یاسوج - یاسوج، فلکه سنگی، خیابان ستارخان،نرسیده به فلکه عقاب،ساختمان فاطیما
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سولماز غضنفري را داشته است.

نظرات در مورد سولماز غضنفري

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر سولماز غضنفري، کارشناس فیزیوتراپی در شهر یاسوج است. مطب دکتر سولماز غضنفري در یاسوج، فلکه سنگی، خیابان ستارخان،نرسیده به فلکه عقاب،ساختمان فاطیما واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09178669662 تماس بگیرید.

تاکنون 988 نفر از پروفایل دکتر سولماز غضنفري، کارشناس فیزیوتراپی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سولماز غضنفري در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر سولماز غضنفري امروز 9:30 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس فیزیوتراپی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سولماز غضنفري، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سولماز غضنفري: یاسوج، یاسوج، فلکه سنگی، خیابان ستارخان،نرسیده به فلکه عقاب،ساختمان فاطیما
  • تلفن مطب دکتر سولماز غضنفري: 09178669662
  • تخصص دکتر سولماز غضنفري: کارشناسی فیزیوتراپی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل