ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
3.3K
دکتر سید روح الله میری

سید روح الله میری

شماره نظام پزشکی: 106578
فلوشیپ جراحی سرطان
100%
رضایت (18 نظر)
پزشکان آنلاین خون، سرطان و آنکولوژی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - خیابان فاطمی غربی،تقاطع سیندخت شمالی ساختمان پزشکان سیندخت ط سوم
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 3 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سید روح الله میری را داشته است.

نظرات در مورد سید روح الله میری

100%
رضایت (18 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمایشون یک انسان وارسته و یک پزشک حرفه ای هستند.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمجناب دکتر میری بسیار با اخلاق ، حاذق ، دلسوز ، مهربان و در یک کلام ، « انسان » ، به معنای کامل و واقعی کلمه . بلا از وجود نازنین ایشان به دور .
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمباسلام.پدرم سرطان معده داشتند.دوبار توسط پزشک دیگری جراحی تمام معده برداشته شد.پس از شش سال از زمان تشخیص باز عود و لنف نودهای اطراف پانکراس توسط دکتر میری عمل و توده برداشته شد.یک سال بعد در زمان شروع کرونا با شروع علایم و مراجعه به دکتر میری اظهار نمودند که مساله مهمی نیست و پس از شش ماه دوباره مراجعه نمودیم که مارا جواب نموده و فرمودندکه حداکثر 6 ماه ........ و پدرم 9ماه بعد پس از 8سال تحمل درد فوت نمودند. خداوند به دکتر میری و دیگر پزشکان گرانقدر که پس از خداوند متعال باعث میشوند حتی لحظه‌ای بیشتر با عزیزانمان باشیم ،طول عمر باعزت عطا فرماید.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنممن با 4عددکیست پنج سانتی متری توی سینه به مطب ایشان مراجعه کردم . درد زیادی داشتم و به خاطر اینکه مادر هم سرطان سینه داشت میترسیدم. پزشک قبل ایشان به من گفته بود که برای انجام ماموگرافی باید کیستها را تخلیه کنم و بابت هر کیست یک و نیم میلیون درخواست کرده بودند. چون میترسیدم قبل از بیوبسی به کیتها دست بزنم. به ایشان مراجعه کردم و ایشان بدون دریافت یک ریال کیست را برای بیوبسی تخلیه کردند.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمتشخیص بیماری توسط دکتر عالی، نوع برخورد با بیمار عالی، بسیار با شخصیت بسیار دلسوز ، در کار خود حاذق ، فرشته اس ، انشالله همیشه زیر سایه خداوند متعال سلامت و موفق باشند دکتر جان خیلی خوب هستید همیشه همین طور خوب بمونید
4پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: سرطان سینه
عالی
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/07/17
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار کار بلد . بسیار دقیق و جراحی دلسوز و باشخصیت یه جمله تمام فرشته زمینی که فقط کار درست انجام دادنو بلده اینها ریا کاری نیست که میگم نتیجه دیدیم ودوست دارم درمونده ها ناعلاجها که نمیدونن چیکار کننو اول و آخر خدا بعد برید پیش فرشه زمینی که خدا رو خیلی بهتر از ما میشناسه. خدا به همه شفا عاجل بده
نمایش نظرات بیماران
5پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
دکتر بسیار خوش برخورد . چیره دست و باسواد هستند . من چندین دکتر عوض کردم تا به ایشان رسیدم تنها دکتری که بیمار را به چشم منبع درآمد نمیبینه ایشان هستند . خداوند ایشان را برای جامعه ما حفظ کند.
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/07/16
پزشک را توصیه می‌کنم12355
1پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فاطمه
1402/07/01
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: سرطان
عالیییی
2پسندیدنگزارش
ارسال
م ه
مژگان هداوند
1402/06/31
پزشک را توصیه می‌کنمبهترین برخورد بهترین تشخیص وانسان به معنی واقعی
5پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر سید روح الله میری، فلوشیپ جراحی سرطان در شهر تهران است. مطب دکتر سید روح الله میری در خیابان فاطمی غربی،تقاطع سیندخت شمالی ساختمان پزشکان سیندخت ط سوم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 3.3K نفر از پروفایل دکتر سید روح الله میری، فلوشیپ جراحی سرطان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (18 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 3 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سید روح الله میری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ جراحی سرطان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سید روح الله میری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سید روح الله میری: تهران، خیابان فاطمی غربی،تقاطع سیندخت شمالی ساختمان پزشکان سیندخت ط سوم
  • تلفن مطب دکتر سید روح الله میری: ثبت نشده
  • تخصص دکتر سید روح الله میری: فلوشیپ جراحی سرطان
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل