ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
4.5K
دکتر سيده رقيه پناهي

سيده رقيه پناهي

شماره نظام پزشکی: 95820
متخصص تصویربرداری دهان، فک و صورت (رادیولوژی دهان، فک و صورت)
97%
رضایت (11 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

یاسوج - یاسوج انتهای سردار جنگل جنوبی روبروی تامین اجتماعی ساختمان دنیا طبقه 2
درباره من

عضو هیأت علمی دانشکده دندانپزشکی، گروه رادیولوژی دهان و فک و صورت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج (استادیار و مدیر گروه) و متخصص تصویربرداری دهان و فک و صورت. تا کنون خارج از حیطه ی رادیولوژی و ارائه ی خدمات تشخیصی، فعالیت هایی نیز در حیطه هایی هم چون مشاوره و راهنمایی پایان نامه های تحصیلی دانشجویان، مشارکت در انجام چندین طرح تحقیقاتی در سمت مجری و همکار از جمله طرح پژوهشی “بررسی میزان آگاهی دندانپزشکان و دانشجویان دندانپزشکی از اصول حفاظت زنان باردار در برابر اشعه در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۹۹” که برای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج انجام شده و در مهرماه ۱۳۹۹ تصویب شده است، نگارش مقاله های علمی به زبان های فارسی و انگلیسی و انتشار این آثار در معتبرترین مجله های علمی- پژوهشی از جمله “A comparison of the effect local injection of bupivacaine on the post tonsillectomy pain in children” چاپ شده در International Journal of Pharmaceutical Research در سال ۲۰۲۰، و… داشته ام. و اما به عنوان یک رادیولوژیست تا کنون خدمات بسیاری را ارائه کرده ام، آنچه جزو وظایف من محسوب می شود شامل انجام تکنیک های مختلف رادیوگرافی، تفسیر و تهیه گزارش از تصاویر تهیه شده و محافظت از افراد در برابر پرتوهای ساطع شده از دستگاه های رادیولوژی می شود. از آن جهت که مشاهده و ارزیابی بافت های نرم و سخت دهان و صورت با چشم امکان پذیر نیست، می توان با بهره گیری از تکنیک های مختلف رادیوگرافی قسمت های مختلف دهان، فک و صورت را مورد بررسی قرار داده و چنانچه هر یک از این نواحی دچار آسیب و یا ضایعه ای شده اند بهترین و مؤثرترین روش درمانی را ارائه کرد. از میان پرکاربرد ترین روش های تصویربرداری از دهان، فک و صورت می توان به رادیوگرافی های بایت وینگ/ BW، پری اپیکال/ PA و اکلوزال/ Occlusal در رده ی تصویربرداری های داخل دهانی، پانورامیک/ OPG، سفالومتری (Lateral، Anteroposterior)، سی تی اسکن سه بعدی/ CBCT، … در رده ی تصویربرداری های خارج دهانی اشاره کرد. از دیگر روش هایی که در حوزه ی دندانپزشکی و جراحی فک و صورت بسیار رایج است می توان به فتوگرافی از داخل و خارج دهان اشاره کرد، که برای بررسی طرح های درمانی، ترمیمی و زیبایی دندانپزشکی مانند ایمپلنت، ارتودنسی، لمینت، کامپوزیت، … کاربرد دارد. انتخاب هر یک از این روش ها بستگی به درخواست پزشک معالج شما دارد. در صورت نیاز به انجام رادیوگرافی و فتوگرافی می توانید با من در ارتباط باشید، لطفا برای اطلاع از محل فعالیت بنده، برنامه ی کاری، … با شماره تلفنی که در این صفحه درج شده است تماس حاصل فرمایید

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سيده رقيه پناهي را داشته است.

نظرات در مورد سيده رقيه پناهي

97%
رضایت (11 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.9
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.8
مهارت و تخصص پزشک
4.9
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ن ز
نازنین زاده باقری
ویزیت شده
2 هفته پیش | مطب دکتر سيده رقيه پناهي
پزشک را توصیه می‌کنمواقعا کادر فوقالعاده حرفه ای و خوش اخلاق و خوش برخوردی داشتن مخصوصا مسئولی اونجا بودن اقای دانش هرجا رفتیم نتونستن عکس مادرمو بگیرن بخاطر معلولیت اما ایشون یه سری پوزیشن های دادن راحت عکس رو گرفتن ممنون از تیم خوبشون همه چی عالی بود
پسندیدنگزارش
ارسال
ح ا
حجت الله نظری
ویزیت شده
2 ماه پیش | مطب دکتر سيده رقيه پناهي
پزشک را توصیه می‌کنمسلام عرض ادب احترام از خانم دکتر پناهی و پرسنل خوش برخورد وزحمت کش تشکر میکنم وحقیقت انقدر از نحوه برخورد پرسنل بخصوص ان عزیزی که عکس تهیه میکرد راضی وخشنود هستم که به همه پیشنهاد میدهم ان شاءالله که خداوند به همه سلامتی بده خوشحالم که برای گرفتن گرافی نمیخوام بروم استانهای همجوار خدا را شاکریم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمتازه رفتم خوش برخورد هستن ایشالا که درمان ما هم به خوبی پیش میره
پسندیدنگزارش
ارسال
ا
ایلین
ویزیت شده
4 ماه پیش | مطب دکتر سيده رقيه پناهي
پزشک را توصیه می‌کنمعالی
پسندیدنگزارش
ارسال
س م
سید مجتبی
ویزیت شده
5 ماه پیش | مطب دکتر سيده رقيه پناهي
پزشک را توصیه می‌کنمویزیت راحت بود.امکانات یک صندلی که نشستیم خوب بود،رفتار پرسنل خوب خدا حفظشون کنه.
پسندیدنگزارش
ارسال
م
مینا
ویزیت شده
1402/06/21 | مطب دکتر سيده رقيه پناهي
پزشک را توصیه می‌کنمخوش برخورد بودن
1پسندیدنگزارش
ارسال
دکتر سيده رقيه پناهي
دکتر سيده رقيه پناهي
ممنون از نظر پر مهرتون
ک
کیانا
ویزیت شده
1402/02/14 | مطب دکتر سيده رقيه پناهي
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار خوش رفتار و متین
1پسندیدنگزارش
ارسال
A r
Ahmad reza
ویزیت شده
1402/01/14 | مطب دکتر سيده رقيه پناهي
پزشک را توصیه می‌کنمفوق العاده بودن متین و خوش اخلاق و حرف ای
نمایش نظرات بیماران
1پسندیدنگزارش
ارسال
ن
نرگس
سلام ایا با بیمه تامین اجتماعی قرارداد دارید

دکتر سيده رقيه پناهي، متخصص رادیولوژی دهان و فک و صورت در شهر یاسوج است. مطب دکتر سيده رقيه پناهي در یاسوج انتهای سردار جنگل جنوبی روبروی تامین اجتماعی ساختمان دنیا طبقه 2 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09050748394 تماس بگیرید.

تاکنون 4.5K نفر از پروفایل دکتر سيده رقيه پناهي، متخصص رادیولوژی دهان و فک و صورت بازدید کرده‌اند؛ همچنین 97٪ مراجعین (11 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سيده رقيه پناهي در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر سيده رقيه پناهي امروز 7:40 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص رادیولوژی دهان و فک و صورت ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سيده رقيه پناهي، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سيده رقيه پناهي: یاسوج، یاسوج انتهای سردار جنگل جنوبی روبروی تامین اجتماعی ساختمان دنیا طبقه 2
  • تلفن مطب دکتر سيده رقيه پناهي: 09050748394
  • تخصص دکتر سيده رقيه پناهي: متخصص تصویربرداری دهان، فک و صورت (رادیولوژی دهان، فک و صورت)
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل