ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
3.2K
دکتر سپهر رییسی دهکردی

سپهر رییسی دهکردی

29 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 47736
فوق تخصص بیماری‌های کلیه بزرگسالان (نفرولوژی بزرگسالان)
متخصص بیماری‌های داخلی
دکترای حرفه‌ای پزشکی
100%
رضایت (16 نظر)
پزشکان آنلاین کلیه و مجاری ادراری منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

اصفهان - سازمان دولتی: بلوارصفه-بیمارستان الزهراء | مطب: خیابان شمس ابادی-روبروی بیمارستان سینا-ساختمان رضا
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سپهر رییسی دهکردی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد سپهر رییسی دهکردی

100%
رضایت (16 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/06/28
پزشک را توصیه می‌کنمبادرود.تجربه ی یکبارمراجعه و دیداربادکتر .واقعادست مریضاداره.باسپاس
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/01/23
پزشک را توصیه می‌کنمباسلام درود دکترریسی یکی از بهترین دکترهای ایران هستند با اخلاق با فرهنگ وقت زیادی واسه مریض میگذارند ....مهارت پزشکی بالایی دارند .
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/01/23
پزشک را توصیه می‌کنمباسلام درود دکترریسی یکی از بهترین دکترهای ایران هستند با اخلاق با فرهنگ وقت زیادی واسه مریض میگذارند ....مهارت پزشکی بالایی دارند .
پسندیدنگزارش
ارسال
ب
بابک
1401/12/08
پزشک را توصیه می‌کنمسلام درود شماره تلفن دکترسپهر ریسی قطع میباشد تلفن جدیدتری یا موبایل ارسال کنید و تلفن مطب بیمارستان الزهرا به شرکت های زیر مجمع فولاد واگذارشده
پسندیدنگزارش
ارسال
ک
کیمیا
1401/11/28
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: نارسایی کلیه
بعد از چندین سلل ک دفع پروتیین داشتم، با تجویز ایشون در عرض یکسال درمان شدم، بسیار مهربان، با اخلاق و با شخصیت هستن، خدا حفظشون کنه
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/09/26
پزشک را توصیه می‌کنمچندماهی مراجعه کردم الحمدالله بهترشدم
1پسندیدنگزارش
ارسال
س
سیامک
1401/09/05
پزشک را توصیه می‌کنمپزشک پدرم بودند. بسیار کاردان، با اطلاعات به روز پزشکی. بسیار متواضع، خوش اخلاق، خوش برخورد و متین. تشخیص به موقع. پدرم در طول مدتی که زیر نظر ایشان بود، تمام فاکتورهای سلامتشان متعادل بود.
2پسندیدنگزارش
ارسال
ح
حسینعلی
1401/08/30
پزشک را توصیه می‌کنمعالی
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/08/04
پزشک را توصیه می‌کنمخیلی مهربون و تشخیص عالی
1پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فاطمه
1401/06/11
پزشک را توصیه می‌کنمسلام‌ و عرض ادب و احترام .. آقای دکتر رئیسی یکی از بهترین پزشک هایی هستن که می شناسم ؛ ایشون نه تنها در تخصص خودشون حرفه ای و فوق العاده هستن بلکه یک پزشک در زمینه ی بیماریهای داخلی و عمومی هستن علاوه بر این بسیار خوش اخلاق و متشخص هستن .و در یک دوره بنده درمان شدم‌...گودینی
1پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر سپهر رییسی دهکردی، فوق تخصص نفرولوژی در شهر اصفهان است. مطب دکتر سپهر رییسی دهکردی در سازمان دولتی: بلوارصفه-بیمارستان الزهراء | مطب: خیابان شمس ابادی-روبروی بیمارستان سینا-ساختمان رضا واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-36255555 تماس بگیرید.

تاکنون 3.2K نفر از پروفایل دکتر سپهر رییسی دهکردی، فوق تخصص نفرولوژی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (16 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 13 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سپهر رییسی دهکردی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص نفرولوژی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سپهر رییسی دهکردی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سپهر رییسی دهکردی: اصفهان، سازمان دولتی: بلوارصفه-بیمارستان الزهراء | مطب: خیابان شمس ابادی-روبروی بیمارستان سینا-ساختمان رضا
  • تلفن مطب دکتر سپهر رییسی دهکردی: 031-36255555
  • تخصص دکتر سپهر رییسی دهکردی: فوق تخصص بیماری‌های کلیه بزرگسالان (نفرولوژی بزرگسالان)/ متخصص بیماری‌های داخلی/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل