ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
883
دکتر سیدجواد مهاجر

سیدجواد مهاجر

26 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 69071
دکترای حرفه‌ای پزشکی
100%
رضایت (3 نظر)
پزشکان آنلاین پزشک عمومی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

اصفهان - : خ بوعلی ساختمان اداری
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سیدجواد مهاجر را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد سیدجواد مهاجر

100%
رضایت (3 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

م ع
مریم علی محمدی
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمعالی
پسندیدنگزارش
ارسال
س
سمیه
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار پزشک متعهد و ارزشمندیست و برای بیمار خود وقت می‌گذارد من پسرم 3 ساله است و به درمانگاه بیمارستان مراجعه کردم سرفه های زیاد و اسهال و استفراغ شدیدی داشت و آقای دکتر با صبر و شکیبایی بسیار او را مداوا کرد بدون اینکه اخمی به ابرو بیاورد و یا این که مثل بعضی از دکترها که از روی اجبار در شیفت بیمارستان کار می کنند نبود و تمام داروهای پسرم من همانهایی بود که اگر به متخصص کودکان مراجعه می کردم برای کودکم می‌نوشت شکر خدا بعد از چند روز اثرات بهبودی را در کودکم ملاحظه می کنم هر چند هنوز دوره درمانش کامل نشده ولی اینقدر به آقای دکتر اعتماد دارم که مطمئن هستم انشالله با توکل بخدا دوره درمانش کامل میشه و پسرم بهبود می یابد
پسندیدنگزارش
ارسال
س م
سید مسیح
1402/03/14
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: روماتیسم مفصلی (آرتریت روماتوئید)
ایشان پزشک صبور، با اخلاق و متعهد هستند و برای گرفتن شرح حال وقت گذاشته و هر موقع برای درمان به ایشان مراجعه کردم.. روند بیماری کند و رضایت بخش بوده
پسندیدنگزارش
ارسال
م
مریم
بسیار عالی،صبور،خوش اخلاق،باتجربه،
پذیرش۲۴
سیدجواد مهاجر

دکتر سیدجواد مهاجر، دکترای پزشکی در شهر اصفهان است. مطب دکتر سیدجواد مهاجر در : خ بوعلی ساختمان اداری واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 883 نفر از پروفایل دکتر سیدجواد مهاجر، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (3 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سیدجواد مهاجر در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سیدجواد مهاجر، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سیدجواد مهاجر: اصفهان، : خ بوعلی ساختمان اداری
  • تلفن مطب دکتر سیدجواد مهاجر: ثبت نشده
  • تخصص دکتر سیدجواد مهاجر: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل