ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.2K
دکتر سیدحسام الدین نبوی زاده

سیدحسام الدین نبوی زاده

شماره نظام پزشکی: 31324
فوق تخصص بیماریهای آسم، آلرژی و ایمونولوژی
متخصص بیماری های کودکان
دکترای حرفه ای پزشکی
پزشکان آنلاین ریه و دستگاه تنفسی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

شیراز - درمونگاه امام رضا طبقه۶
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سیدحسام الدین نبوی زاده را داشته است.

نظرات در مورد سیدحسام الدین نبوی زاده

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر سیدحسام الدین نبوی زاده، فوق تخصص ایمونولوژی و آلرژی بالینی در شهر شیراز است. مطب دکتر سیدحسام الدین نبوی زاده در درمونگاه امام رضا طبقه۶ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 1.2K نفر از پروفایل دکتر سیدحسام الدین نبوی زاده، فوق تخصص ایمونولوژی و آلرژی بالینی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سیدحسام الدین نبوی زاده در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص ایمونولوژی و آلرژی بالینی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سیدحسام الدین نبوی زاده، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سیدحسام الدین نبوی زاده: شیراز، درمونگاه امام رضا طبقه۶
  • تلفن مطب دکتر سیدحسام الدین نبوی زاده: ثبت نشده
  • تخصص دکتر سیدحسام الدین نبوی زاده: فوق تخصص بیماریهای آسم، آلرژی و ایمونولوژی/ متخصص بیماری های کودکان/ دکترای حرفه ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل