ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
708
دکتر سیدشهاب الدین طبائی

سیدشهاب الدین طبائی

شماره نظام پزشکی: 194082
عمومی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

شهریار - شهریار، ولی عصر، آقا جان لو 16، اقاجانلو
درباره من

دکتر سید شهاب الدین طبائی پزشک عمومی با سابقه فعالیت در اورژانس های سراسر کشور به عنوان پزشک اورژانس و درمان بیماری های داخلی( غدد و ریه و گوارش) ، اطفال ، پوست و مو 

لازم به ذکر است دکتر طبائی در زمینه اقدامات و پروسیجر های زیبایی از قبیل تزریق فیلر و بوتاکس و … فعالیت نداشته اند و صرفا در زمینه مشاوره و درمان بیماری های پوستی و مو فعالیت دارند.

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سیدشهاب الدین طبائی را داشته است.

نظرات در مورد سیدشهاب الدین طبائی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر سیدشهاب الدین طبائی، دکترای پزشکی در شهر شهریار است. مطب دکتر سیدشهاب الدین طبائی در شهریار، ولی عصر، آقا جان لو 16، اقاجانلو واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-65224313 تماس بگیرید.

تاکنون 708 نفر از پروفایل دکتر سیدشهاب الدین طبائی، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سیدشهاب الدین طبائی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر سیدشهاب الدین طبائی امروز 3:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سیدشهاب الدین طبائی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سیدشهاب الدین طبائی: شهریار، شهریار، ولی عصر، آقا جان لو 16، اقاجانلو
  • تلفن مطب دکتر سیدشهاب الدین طبائی: 021-65224313
  • تخصص دکتر سیدشهاب الدین طبائی: عمومی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل