ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
908
دکتر سیدطه شجاع الدین

سیدطه شجاع الدین

19 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: ش-576
کارشناسی شنوایی‌شناسی (ادیولوژی)
100%
رضایت (1 نظر)
پزشکان آنلاین گوش، حلق و بینی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

شیراز - مطب: بلوار زند-ک43-فرعی اول سمت راست-ساختمان اهورا-ط4
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سیدطه شجاع الدین را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد سیدطه شجاع الدین

100%
رضایت (1 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ر ا
روح انگیز
1402/02/04
پزشک را توصیه می‌کنمسلام دکتر سید طه شجاع الدین دکتر خیلی خیلی عالی هستن من یک هفته سرگیجه ودردداشتم هیچکدام ازبیمارستانها تشخیص ندادن تادکتر شجا ع الدین را ازبیمارستان خلیلی معرفی کردن‌ وتحت درمان بودم حتی به اقوام و نزدیکان معرفی کردم انها هم خیلی راضی بودن‌ تهوع وسرگیجشون خوب شده متشکر از زحمات چنین پیشکسوتهایی در شهر زیبایمان شیراز
1پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر سیدطه شجاع الدین، کارشناس شنوایی شناسی در شهر شیراز است. مطب دکتر سیدطه شجاع الدین در مطب: بلوار زند-ک43-فرعی اول سمت راست-ساختمان اهورا-ط4 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 071-2330568 تماس بگیرید.

تاکنون 908 نفر از پروفایل دکتر سیدطه شجاع الدین، کارشناس شنوایی شناسی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (1 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سیدطه شجاع الدین در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس شنوایی شناسی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سیدطه شجاع الدین، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سیدطه شجاع الدین: شیراز، مطب: بلوار زند-ک43-فرعی اول سمت راست-ساختمان اهورا-ط4
  • تلفن مطب دکتر سیدطه شجاع الدین: 071-2330568
  • تخصص دکتر سیدطه شجاع الدین: کارشناسی شنوایی‌شناسی (ادیولوژی)
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل