ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1K
دکتر سیدعلی حجازی

سیدعلی حجازی

15 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 122978
دکترای حرفه‌ای پزشکی
95%
رضایت (14 نظر)
پزشکان آنلاین پزشک عمومی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

اراک - محل کار: خ مخابرات جنب پاساژ مرکزی پلیکلینیک قدس
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 10 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سیدعلی حجازی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد سیدعلی حجازی

95%
رضایت (14 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

م
مریم
1400/07/19
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر فوق العاده ای هستند با سواد و دانش فراوان تموم مشکلات پزشکی و قبل آزمایش میگن وقنی جواب آزمایش میگیری متوجه میشید کاملا درست گفته پزشکی هستند که مطالعه فراوان دارن خوش برخورد حتی دیدم گاهی بیمار میگه دکتر فلان کار هم برای این بیماری جوابی که میدن جوالبه برام که به بیمار میگه فعلا این کارو انجام خده بذار من تحقیق کنم اگه خوبه تا هفته بعد بهتون جواب میدم تا زمانی که از دارو هاشون استفاده میکنید و تا روند درمان تموم نشده خوب خوب نشدید حتی میگه بیمار میتونه هر روز به مدت کوتاه بیاد چکاپ بشه
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر سیدعلی حجازی، دکترای پزشکی در شهر اراک است. مطب دکتر سیدعلی حجازی در محل کار: خ مخابرات جنب پاساژ مرکزی پلیکلینیک قدس واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 086-12211630 تماس بگیرید.

تاکنون 1K نفر از پروفایل دکتر سیدعلی حجازی، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 95٪ مراجعین (14 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سیدعلی حجازی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سیدعلی حجازی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سیدعلی حجازی: اراک، محل کار: خ مخابرات جنب پاساژ مرکزی پلیکلینیک قدس
  • تلفن مطب دکتر سیدعلی حجازی: 086-12211630
  • تخصص دکتر سیدعلی حجازی: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل