ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
9.6K
دکتر فرید نقشبندی

فرید نقشبندی

26 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 68882
جراح فوق تخصصی لگن
متخصص جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی)
80%
رضایت (187 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - مطب اول:خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد کوچه فلسفی پلاک 5 ، ساختمان پرشین ، طبقه4 مطب دوم:خیابان شریعتی بالا تر از میرداماد، کوچه اهور ، ساختمان بهبودی ، پلاک 40، طبقه 4، واحد11
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فرید نقشبندی را داشته است.

نظرات در مورد فرید نقشبندی

80%
رضایت (187 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.1
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
3.9
مهارت و تخصص پزشک
4.1
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ن ا
نگار انصاری
یک هفته پیش
پزشک را توصیه نمیکنمتنها درمانشان prp هست
پسندیدنگزارش
ارسال
ز ب
زکریا برهانی
ویزیت شده
یک ماه پیش | مطب دکتر سیدفرید نقش بندی
پزشک را توصیه نمیکنمسلام اصلا راضی نبودم بالای 99 درصد بیمارانی که مراجع میکنن بیماری شان با ساده ترین روش درمانی مانند فیزیواپی آب درمانی و داروهای مکمل درمان می شون ولی اکثر بیمارانی که مراجع اولین توصیه آقای دکترنقشبندی برای آنان تزیق است با هزینه های بسیار بالا رفتار پرسنل خوب بودن
پسندیدنگزارش
ارسال
م ش
مسعود شاهمرادی
ویزیت شده
2 ماه پیش | مطب دکتر سیدفرید نقش بندی
پزشک را توصیه می‌کنمفعلا در حال درمان هستم
پسندیدنگزارش
ارسال
ع
علیرضا
ویزیت شده
4 ماه پیش | مطب دکتر سیدفرید نقش بندی
پزشک را توصیه می‌کنماینسری دکتر دیر اومدن معطلی زیاد بود
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: جراحی استخوان و مفاصل
با سلام وخسته نباشی خدمت دکتر محترم آقام سکته گرفته بود بعد از مدتی افتاد از لگن شکست بعد عملش کرد دکتر در اهواز تقریبان سال 99 تا الان راه نمیره خانه نشین شد امیدی هست دوباره عملش کرد که نتیجه بده ممنون از لطف شما عبدالربار چنانی استان خوزستان شهرستان شوش دانیال
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
ویزیت شده
5 ماه پیش | مطب دکتر سیدفرید نقش بندی
پزشک را توصیه نمیکنماصلا راضى نبودم ، هزینه اسکن و کفى پا و کفش بسیار بالا بود
1پسندیدنگزارش
ارسال
ح
حمیدرضا
ویزیت شده
5 ماه پیش | مطب دکتر سیدفرید نقش بندی
پزشک را توصیه می‌کنمهمه چی خوب بود ولی من که از شهرستان اومده بودم و نوبت اینترنتی رو از قبل گرفته بودم سره ساعتی که نوبت گرفته بودم ویزیت نشدم تقریبا یک ساعت نیم معطل شدم.
پسندیدنگزارش
ارسال
م ه
مریم هاشم پور
ویزیت شده
5 ماه پیش | مطب دکتر سیدفرید نقش بندی
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام بسیار از دکتر و برخورد پرسنل راضی هستم ولی انتقاد من نسبت به وسیله هایی است که به اجبار باید از شما تهیه کنیم در صورتی که شاید در بیرون به این قیمت نباشد به علاوه اینکه نیازی به تمام وسایل برای موضع خاص درد نباشد. مثلا با درد کتف مراجعه کردم اما وسایل مربوط به زانو و کمر رو هم باید تهیه میکردم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ح
حمیدرضا
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر وارد و باسوادی هستند
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
6 ماه پیش
پزشک را توصیه نمیکنمبرای هرکسی با هر مشکلی ک باشه فقط prp و اوزون تراپی میکنن اونم با هزینه های زیاد و تعداد جلسات متعدد و هردوره هم ی کیسه دارو ک بیشترشون از خانواده مسکن ها هستن این مجموعخ فقط بیزینس میکنه من و مادرم 4 دوره انجام دادیم اما اصلا فرقی نکردیم
1پسندیدنگزارش
ارسال
ر آ
رها آزادی
دقیقا مشکل منم با مجموعه شون همین بود، من برای لگنم رفته بودم و دیدم برای همه تزریق تجویز میکنن که هزینه های بالایی داره(بتاریخ 20دی، هرواحد تزریق 3میلیون و پونصد هزینه داره)

دکتر فرید نقشبندی، فلوشیپ اختلالات کف لگن در زنان در شهر تهران است. مطب دکتر فرید نقشبندی در مطب اول:خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد کوچه فلسفی پلاک 5 ، ساختمان پرشین ، طبقه4 مطب دوم:خیابان شریعتی بالا تر از میرداماد، کوچه اهور ، ساختمان بهبودی ، پلاک 40، طبقه 4، واحد11 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-22898302 تماس بگیرید.

تاکنون 9.6K نفر از پروفایل دکتر فرید نقشبندی، فلوشیپ اختلالات کف لگن در زنان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 80٪ مراجعین (187 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 63 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر فرید نقشبندی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر فرید نقشبندی فردا 10:30 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ اختلالات کف لگن در زنان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فرید نقشبندی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فرید نقشبندی: تهران، مطب اول:خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد کوچه فلسفی پلاک 5 ، ساختمان پرشین ، طبقه4 مطب دوم:خیابان شریعتی بالا تر از میرداماد، کوچه اهور ، ساختمان بهبودی ، پلاک 40، طبقه 4، واحد11
  • تلفن مطب دکتر فرید نقشبندی: 021-22898302
  • تخصص دکتر فرید نقشبندی: جراح فوق تخصصی لگن/ متخصص جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی)
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل