ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.4K
دکتر سیدمجید موسوی

سیدمجید موسوی

25 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 73158
دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
100%
رضایت (3 نظر)
پزشکان آنلاین دهان و دندان منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

اسلامشهر - محل کار: خ امام موسی کاظم مجتمع پزشکی ثامن الایمه
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سیدمجید موسوی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد سیدمجید موسوی

100%
رضایت (3 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ق ی
قاسم یسلیانی
1402/01/12
پزشک را توصیه نمیکنمسلام آقای دکتر بنده در گوگل خاطره ای از شخصی بنام سید مجید موسوی درباره شهید عیسی یسلیانی خواندم بنده اخوی شهید هستم میخواستم ببینم آن برادر سید مجید موسوی شما هستید یا خیر اگر بله میخاستم با شما درباره برادرم سوال کنم شماره بنده 09197916514 هست اگر هم امکانش هست شماره بدهید تا با شما تماس بگیرم ممنون
پسندیدنگزارش
ارسال
م ن
مرضیه نصیری
نیستن
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/10/27
پزشک را توصیه می‌کنمسلام دکترای دیگه نتونستن مشکل دندون های منو حل کنن گفتن باید برم تهران ولی دکتر موسوی باتجربه زیادی که دارن کار منو انجام دادن دکتر بسیار حرفه ای و باتجربه و خوش اخلاقی هستن و بسیار با صبر و حوصله برای بیماران وقت میگذراند من درحال درمان هستم واز ایشون خیلی راضیم امیدوارم همیشه سالم باشم
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر سیدمجید موسوی، دکترای دندانپزشکی در شهر اسلامشهر است. مطب دکتر سیدمجید موسوی در محل کار: خ امام موسی کاظم مجتمع پزشکی ثامن الایمه واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-2354600-0228 تماس بگیرید.

تاکنون 1.4K نفر از پروفایل دکتر سیدمجید موسوی، دکترای دندانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (3 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سیدمجید موسوی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای دندانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سیدمجید موسوی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سیدمجید موسوی: اسلامشهر، محل کار: خ امام موسی کاظم مجتمع پزشکی ثامن الایمه
  • تلفن مطب دکتر سیدمجید موسوی: 021-2354600-0228
  • تخصص دکتر سیدمجید موسوی: دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل