ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
883
دکتر سیدمحسن احکامی

سیدمحسن احکامی

17 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: ک-د-672
کارشناسی ارشد کاردرمانی
کارشناس ارشد کاردرمانی
100%
رضایت (3 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - محل کار: سعادت اباد سرو غربی پ 145
درباره من

مرکز توانبخشی احکامی ، با خدمات کاردرمانی جسمی ، کاردرمانی ذهنی ، گفتاردرمانی ، بازی درمانی ، درمان لکنت ، متشکل از بهترین متخصصین حوزه توانبخشی کودکان ، با بیش از یک دهه کار تیمی علمی و با تکیه بر تجربه عملی توانسته است به یکی از بهترین مراکز توانبخشی غرب تهران در زمینه درمان کودکان مبتلا به فلج مغزی ، اوتیسم ، اختلالات یادگیری ، سندروم داون ، تاخیر ذهنی حرکتی و اختلالات گفتاری تبدیل شود.
درصد بالای رضایتمندی مراجعان مرکز کاردرمانی احکامی ( تاک) ، نتیجه سال ها تجربه و تسلط متخصصین این مرکز به پروسه توانبخشی مبتنی بر علوم اعصاب و علوم شناختی است.

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سیدمحسن احکامی را داشته است.

نظرات در مورد سیدمحسن احکامی

100%
رضایت (3 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

م
محمدحسین
ویزیت شده
1402/04/04 | مطب ناشرالااحکامی
پزشک را توصیه می‌کنمآقای دکتر عالی بودن
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/03/18
پزشک را توصیه می‌کنمبا تشکر از آقای دکتر، با راهنمایی و تمریناتی که دادن تاخیر حرکتی فرزندم جبران شد و بعد از 2 ماه کاردرمانی راه افتاد، ضمن اینکه خیلی با حوصله با پسرم ارتباط گرفتند، مراجعه به ایشون رو حتما توصیه میکنم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/02/07
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: فلج مغزی
بسیار عالی و با اخلاق
1پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر سیدمحسن احکامی، کارشناس ارشد کاردرمانی در شهر تهران است. مطب دکتر سیدمحسن احکامی در محل کار: سعادت اباد سرو غربی پ 145 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09930751875 تماس بگیرید.

تاکنون 883 نفر از پروفایل دکتر سیدمحسن احکامی، کارشناس ارشد کاردرمانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (3 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 3 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سیدمحسن احکامی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر سیدمحسن احکامی امروز 9:30 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس ارشد کاردرمانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سیدمحسن احکامی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سیدمحسن احکامی: تهران، محل کار: سعادت اباد سرو غربی پ 145
  • تلفن مطب دکتر سیدمحسن احکامی: 09930751875
  • تخصص دکتر سیدمحسن احکامی: کارشناسی ارشد کاردرمانی/ کارشناس ارشد کاردرمانی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل