ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
26K
دکتر محمدرضا میری نژاد

محمدرضا میری نژاد

شماره نظام پزشکی: 109432
دکترای تخصصی (Ph.D) ژنتیک پزشکی
97%
رضایت (70 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: کمتر از نیم ساعت

آدرس و تلفن تماس

مشهد - مشهد، بلوار احمدآباد، عارف، عارف 6 ساختمان پزشکان پردیس واحد 7
درباره من

پزشک متخصص ژنتیک
فلوشیپ فوق تخصصی ژنتیک از کانادا CHU de québec-université Laval 


مرکز تخصصی مشاوره ژنتیک و پیشگیری از بیماری های ژنتیکی
مجهز به آزمایشگاه فوق تخصصی جهت انجام آزمایشات ژنتیکی 

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محمدرضا میری نژاد را داشته است.

نظرات در مورد محمدرضا میری نژاد

97%
رضایت (70 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.9
مهارت و تخصص پزشک
4.9
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ز ا
زهرا اسدی رودمعجنی
ویزیت شده
یک ماه پیش | مطب دکتر سیدمحمدرضا میری نژاد
پزشک را توصیه می‌کنمبسیاردکترفهمیده ویاحوصله وحاذقی هستن..ایشون بادلسوزی منوکامل راهنمایی کردن...انشالله که نتیجه ازمایشم خوب میشه
پسندیدنگزارش
ارسال
س ز
سارا زیبدی
ویزیت شده
3 ماه پیش | مطب دکتر سیدمحمدرضا میری نژاد
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار پزشک خوبی بودن و راهنمایی زیادی کردند بسیار راضی هستم.رفتار پرسنلشون بسیار عالی بودند و محیط تمیز و آرامی بود بدون معطلی وارد اتاق پزشک شدم
1پسندیدنگزارش
ارسال
ز ا
زهرا احمدزاده
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر میری نژاد بسیار با حوصله و نکته سنج دارای تشخیص منطقی هستن.مراجعه کننده اگر واقعا احتیاج به سایر درمان ها داشته باشد راهنمایی لازم را انجام می‌دهند.وگرنه با تشخیص صحیح و درست شما را راهنمایی میکنن.واقعا پیشنهاد میکنم.عالی بودن.
2پسندیدنگزارش
ارسال
م ز
محمد زمانی
ویزیت شده
3 ماه پیش | مطب دکتر سیدمحمدرضا میری نژاد
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار پزشک خوبی هستن و با دقت و مسئولیت پذیری بالا پیگیری و راهنمایی کردن. با ارزوی موفقیت برای ایشان. برخورد منشی هم بسیار محترمانه و مودبانه بود. امکانات مطب و بخش آزمایشگاه هم بسیار خوب بود
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
سلام آزمایش dna انجام میدن چه مدارکی لازم هس
ل ا
لیلا افضلی
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: آزمایش ژنتیک
بسیار راضی هستم با سپاس و تشکر
1پسندیدنگزارش
ارسال
م ص
محمد صادق رضایی
ویزیت شده
4 ماه پیش | مطب دکتر سیدمحمدرضا میری نژاد
پزشک را توصیه می‌کنمخیلی با جزئیات راهنمایی کردن و توضیح دادن حتما ایشون رو پیشنهاد میکنم
1پسندیدنگزارش
ارسال
خ ص
خسرو صابری
ویزیت شده
4 ماه پیش | مطب دکتر سیدمحمدرضا میری نژاد
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر عالی و واقعا کم نظیر بود، با صبر و حوصله کاملاً توضیح دادن و یک مشاوره عالی دادن. مطب بسیار تمیز و آرام بود. اتاق نمونه گیری تمیز و خوب بود. رفتار کارکنان عالی بود و بسیار همکاری کردن❤️
پسندیدنگزارش
ارسال
م ص
محسن صداقت
ویزیت شده
4 ماه پیش | مطب دکتر سیدمحمدرضا میری نژاد
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار دکتر فهمیده ای هستن هم در تخصص خودشون هم در اخلاق... ما 6 ساله که درگیر ناباروری هستیم بینهایت دکتر متخصص و فوق تخصص رفتیم،اما امروز برای اولین بار از یه دکتر کاربلد توضیحاتی که احتیاج داشتم شنیدم هم تونستم تمام مشکلاتمو بیان کنم...
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبهترین دکتری که توی عمرم دیدم دکتر میری نژاد هستن از لحاظ اخلاقی 20هستن تاحالا دکتری ندیدم که مثل ایشون انقد وقت بذارن برای مریض و تک تک سوالهارو با دقت و حوصله جواب بدن..حتی از روی برگه آزمایش بهمون به زبان ساده توضیح میدادن..دکتری که ازلحاظ اقتصادی بفکر مریض هستن از خدا براشون عمر باعزت میخوام انشالله هیچوقت برنگردن کانادا...من یه سوال فراموش کرده بودم دوباره برگشتم داخل اتاقشون باصبرو حوصله جواب دادن..میتونم بگم دلسوزتری مهربونترین باتجربه ترین با تخصصترین دکتر ایشون هستن‌.بقیه لیسانس ژنتیک دارن ولی ایشون فوق تخصص هستن..منکه از شهرستان رفته بودم گفتن اگه جواب آزمایشت سالم بود تلفن بزن تلفنی جواب میدم انقد برای وقت مریض ارزش قائل میشن..الهی خیر ببینید آقای دکتر..تاحالا ندیده بودم دکتری اینطوری جوابموبده..
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: ناهنجاری جنین
بهترین دکتری که تا حالا تو عمرم دیدم دکتر میری نژاد هستن هر سوالی که داشته باشی با صبر و حوصله و خوش اخلاقی جواب میدن از روی برگه آزمایش برای ما به زیان ساده توضیح دادن تا ما بهتر متوجه بشیم برای بیمار وقت میذارن میتونم به جرات بگم دلسوزترین مهربونترین با انصافترین دکتری که دیدم ایشون هستن انقد توی اتاق دکتر احساس آرامش داری که استرس نداری که وقتم تموم نشه من حتی از اتاق اومدم بیرون و دوباره برگشتم سوال پرسیدم با حوصله جواب دادن..از لحاظ اقتصادی بفکر مریض هستن از همه لحاظ عااااالللللی هر چی بگم کم گفتم ..و به هرکی نازایی داره پیشنهاد میکنم..الهی خدا عمر با عزت بهشون بده...و امیدوارم دوباره برنگردن کانادا..
2پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر محمدرضا میری نژاد، دکترای تخصصی ژنتیک پزشکی در شهر مشهد است. مطب دکتر محمدرضا میری نژاد در مشهد، بلوار احمدآباد، عارف، عارف 6 ساختمان پزشکان پردیس واحد 7 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09150761707 تماس بگیرید.

تاکنون 26K نفر از پروفایل دکتر محمدرضا میری نژاد، دکترای تخصصی ژنتیک پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 97٪ مراجعین (70 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 61 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر محمدرضا میری نژاد در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر محمدرضا میری نژاد 1 اردیبهشت 5:30 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای تخصصی ژنتیک پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محمدرضا میری نژاد، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محمدرضا میری نژاد: مشهد، مشهد، بلوار احمدآباد، عارف، عارف 6 ساختمان پزشکان پردیس واحد 7
  • تلفن مطب دکتر محمدرضا میری نژاد: 09150761707
  • تخصص دکتر محمدرضا میری نژاد: دکترای تخصصی (Ph.D) ژنتیک پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل