ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
800
دکتر سیدمحمدعلی حسینی لواسانی

سیدمحمدعلی حسینی لواسانی

شماره نظام پزشکی: 115566
فلوشیپ جراحی روده بزرگ (جراحی کولورکتال) ، تخصص جراحی عمومی

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، بزرگراه صدر، بزرگراه بابایی، بلوار بهار، بلوار شهید باباییان
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 10 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سیدمحمدعلی حسینی لواسانی را داشته است.

نظرات در مورد سیدمحمدعلی حسینی لواسانی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر سیدمحمدعلی حسینی لواسانی، فلوشیپ جراحی کولورکتال در شهر تهران است. مطب دکتر سیدمحمدعلی حسینی لواسانی در تهران، بزرگراه صدر، بزرگراه بابایی، بلوار بهار، بلوار شهید باباییان واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-29125029 تماس بگیرید.

تاکنون 800 نفر از پروفایل دکتر سیدمحمدعلی حسینی لواسانی، فلوشیپ جراحی کولورکتال بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سیدمحمدعلی حسینی لواسانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر سیدمحمدعلی حسینی لواسانی امروز 4:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ جراحی کولورکتال ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سیدمحمدعلی حسینی لواسانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سیدمحمدعلی حسینی لواسانی: تهران، تهران، بزرگراه صدر، بزرگراه بابایی، بلوار بهار، بلوار شهید باباییان
  • تلفن مطب دکتر سیدمحمدعلی حسینی لواسانی: 021-29125029
  • تخصص دکتر سیدمحمدعلی حسینی لواسانی: فلوشیپ جراحی روده بزرگ (جراحی کولورکتال) ، تخصص جراحی عمومی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل