ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
993
دکتر سیدمحمد عمرانی

سیدمحمد عمرانی

18 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 109843
متخصص تصویربرداری (رادیولوژی)
دکترای حرفه‌ای پزشکی
95%
رضایت (45 نظر)
پزشکان آنلاین آزمایشگاه و تصویربرداری منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - محل کار: بلوار کشاورز تقاطع کارگر پلاک 193 رادیولوژی و سونوگرافی کوروش
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سیدمحمد عمرانی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد سیدمحمد عمرانی

95%
رضایت (45 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.6
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمآقای دکتر بسیار محترم و با تجربه هستند. بنده به دلیل ترس های ذهنی از انجام سونوگرافی میترسیدم ایشون با صبر و حوصله با من برخورد کردند و بسیار سریع و حرفه ای کار را انجام دادند. تشخیص عالی دارند.
پسندیدنگزارش
ارسال
ص
صبرعلی
1402/07/10
پزشک را توصیه می‌کنمدر سونوگرافی پستان با دقت بسیار و تقریبا قطعی انجام بیوپسی را توصیه کرد آقای دکتر معمولا گزارش بسیار کامل می نویسند سرطان پستان همسرم در همان مراحل اولیه در بیوپسی تایید شد نمی دانم چگونه باید از ایشان قدردانی کنم در حالیکه در تقریبا در همان زمان سونوگرافی دیگر در محل های دیگری انجام داده بودیم ولی هشدار جدی انجام بیوپسی داده نشده بود
پسندیدنگزارش
ارسال
د ع
دکتر عباس محمودی قرا
1401/12/19
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: کبد چرب
بسیار دکتر باسواد و با اخلاق و دلسوز می باشند وبا حوصله علت بیماری کبد چرب را برام توضیح دادند و با پیروی از دستورات دکتر در عرض دو ماه مشکلم رفع شد.خدا خیرشان بده
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/01/08
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار دقیق و رفتار محترمانه
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/01/05
پزشک را توصیه می‌کنممن برای بیوپسی تیرویید به ایشان مراجعه کردم با دقت وحوصله انجام دادن.بی حسی زدن برام و اصلا درد نداشتم.برخورد خود اقای دکتر و پرسنل هم خیلی عالی بوده و هست.همیشه به ایشان مراجعه می کنم
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر سیدمحمد عمرانی، متخصص رادیولوژی در شهر تهران است. مطب دکتر سیدمحمد عمرانی در محل کار: بلوار کشاورز تقاطع کارگر پلاک 193 رادیولوژی و سونوگرافی کوروش واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-88967634 تماس بگیرید.

تاکنون 993 نفر از پروفایل دکتر سیدمحمد عمرانی، متخصص رادیولوژی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 95٪ مراجعین (45 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 3 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سیدمحمد عمرانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص رادیولوژی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سیدمحمد عمرانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سیدمحمد عمرانی: تهران، محل کار: بلوار کشاورز تقاطع کارگر پلاک 193 رادیولوژی و سونوگرافی کوروش
  • تلفن مطب دکتر سیدمحمد عمرانی: 021-88967634
  • تخصص دکتر سیدمحمد عمرانی: متخصص تصویربرداری (رادیولوژی)/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل