ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
24K
دکتر سیدهادی میرهاشمی

سیدهادی میرهاشمی

شماره نظام پزشکی: 23315
جراح عمومی
97%
رضایت (115 نظر)
پزشکان آنلاین جراحی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - چهار راه لشگر، خیابان مخصوص، بیمارستان لقمان حکیم
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال و 3 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سیدهادی میرهاشمی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد سیدهادی میرهاشمی

97%
رضایت (115 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.8
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمایشون دکتری بسیار پرتوان وحاذق هستند بسیار پرانرژی و توانمند هستند من همسرم عمل تیروئید پیش دکتر میرهاشمی انجام داد خیلی عالی و خوب بود اخلاقشون بی نظیره خداروشاکرم که ایشون سر راه ما قرار گرفت و عمل بسیار سخت همسرمو به راحتی انجام دادن امیدوارم خداوند عمری طولانی به ایشون عطا کنه و برای مردم سرزمینمون حفظشون کنه وجود همچین دکترایی برای مردم ما بسبار ارزشمند هست
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار عالی...ایشون دکتر توانمندی هستند و بدون هیچ نگرانی میشه به ایشون اعتماد کردمن پیش این بزرگوار عمل تیروئید انجام دادم عمل سختی بود که چند دکتر بهم گفتم باید طی دو مرحله انجام بشه ولی،خب خوشبختانه دکتر میرهاشمی با یه بار عمل اینکارو انجام داد روند ریکاوری بسیار عالی بود زود بهشون اومدم و طی یک روز از بیمارستان مرخص شدم امیدوارم خداوند به این دکتر پرانرژی عمری با عزت عنایت کنه و خداوند ایشونو برای مملکت ما حفظ کنه چون این دکترهای بزرگ دستای خدا برای شفای مریض ها هستند
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمسلام به فرشته ای که ازجانب خدا درکالبد انسانی خوشرووذاتی پاک نیت وبدون غرور تکبر درخدمت تمام بیماران انجام وظیفه وخدمت میکند بدون توجه به ملیت ورنگ ومذهب این است نشانه خدایی بودن وتکامل انسانیت درود به شرفت کاملا رضایت دارم ازعملی که برای کم خونی من انجام داده اند اجرتان باخدای بینیاز ارادتمند شما مهری شریعت از اصفهان
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/07/20
پزشک را توصیه می‌کنممیخوام اسلیو انجام بدم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/07/13
پزشک را توصیه می‌کنممن عمل کیسه صفرا عمل کردم خیلی راضی هستم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/07/11
پزشک را توصیه می‌کنمعالی
1پسندیدنگزارش
ارسال
ن
نگار
1402/07/03
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار پزشک حاذق و متعهد،
1پسندیدنگزارش
ارسال
م
منیژه
1402/05/04
پزشک را توصیه می‌کنمنیاز به جراحی و درمان نداشتم ولی برخورد مناسب دکتر مرا حیرت زده کرد که با اینهمه مشغله و شلوغی بیمارستان لقمان ،ایشان با صبرو حوصله و خوشروئی و لبخند مهربان بر لب، دستورات لازم درمان را به مریض ا رائه می فرمودند. خدا بهشان سلامت و طول عمر با عزت عطا فرماید.
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/03/20
پزشک را توصیه می‌کنمسلام و عرض ادب خدمت استاد بزرگوار جناب دکتر سید هادی میرهاشمی واقعا واژه ای نیست که با آن بشه حسانت ایشان رو وصف کرد ،مهربان ترین و بااخلاق ترین پزشک دنیا هستن ،باید بر دستان توانمند و یاری رسانشان بوسه زد .
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/03/02
پزشک را توصیه می‌کنممن باخونریزی روده خدمت اقای دکتررسیدم البته باناامیدی زیادکه ازچنددکتردیده بودم و باروحیه خراب .ولی وقتی خدمت اقای دکتررسیدم ایشان دوباره ویزیت وتشخیص کامل ودرست روانحام دادن ومن راجراحی کردن ،وازهمون جلسه اول بارفتاربسیارخوبشون کلی توی روحیه ام اثرمثبت گذاشتن ،ایشان به قول یکی ازهمکارهای خودشون چیزی بالاتراز یک انسان هستند وشایددست خداروی زمین باشن ،هرچقدر ازاخلاق وکردارایشان بگویم کم گفتم ،خدابه حق خودش ازایشان نگهداری کنه وبرای مردمی که گرفتارن وخانواده محترمشون نگهشون داره .به خداایشان گنجی عظیم هستند
3پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر سیدهادی میرهاشمی، متخصص جراحی عمومی در شهر تهران است. مطب دکتر سیدهادی میرهاشمی در چهار راه لشگر، خیابان مخصوص، بیمارستان لقمان حکیم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 24K نفر از پروفایل دکتر سیدهادی میرهاشمی، متخصص جراحی عمومی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 97٪ مراجعین (115 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 86 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سیدهادی میرهاشمی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی عمومی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سیدهادی میرهاشمی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سیدهادی میرهاشمی: تهران، چهار راه لشگر، خیابان مخصوص، بیمارستان لقمان حکیم
  • تلفن مطب دکتر سیدهادی میرهاشمی: ثبت نشده
  • تخصص دکتر سیدهادی میرهاشمی: جراح عمومی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل