ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
899
کارشناس سیده زهرا مولاهویزه

سیده زهرا مولاهویزه

10 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: ت-5305
کارشناسی علوم تغذیه
100%
رضایت (1 نظر)
پزشکان آنلاین تغذیه منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

کرج - مطب: کرج چهارراه طالقانی به سمت میدان شهدا ساختمان پزشکان ایرانیان ورودی 2 طبقه اول
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سیده زهرا مولاهویزه را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد سیده زهرا مولاهویزه

100%
رضایت (1 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

موردی یافت نشد !

کارشناس سیده زهرا مولاهویزه، کارشناس علوم تغذیه در شهر کرج است. مطب کارشناس سیده زهرا مولاهویزه در مطب: کرج چهارراه طالقانی به سمت میدان شهدا ساختمان پزشکان ایرانیان ورودی 2 طبقه اول واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 026-32264545 تماس بگیرید.

تاکنون 899 نفر از پروفایل کارشناس سیده زهرا مولاهویزه، کارشناس علوم تغذیه بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (1 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس سیده زهرا مولاهویزه در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس علوم تغذیه ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس سیده زهرا مولاهویزه، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس سیده زهرا مولاهویزه: کرج، مطب: کرج چهارراه طالقانی به سمت میدان شهدا ساختمان پزشکان ایرانیان ورودی 2 طبقه اول
  • تلفن مطب کارشناس سیده زهرا مولاهویزه: 026-32264545
  • تخصص کارشناس سیده زهرا مولاهویزه: کارشناسی علوم تغذیه
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل