ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2K
دکتر نرگس پاچناری

نرگس پاچناری

شماره نظام پزشکی: 152334
متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی
60%
رضایت (2 نظر)

آدرس و تلفن تماس

بجنورد - بجنورد، شریعتی جنوبی، ساختمان مادر ، ط 2

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی نرگس پاچناری را داشته است.

نظرات در مورد نرگس پاچناری

60%
رضایت (2 نظر)
برخورد مناسب پزشک
3.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
3.0
مهارت و تخصص پزشک
3.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
یک ماه پیش
پزشک را توصیه نمیکنمبدون اینکه من رو ویزیت کنن، منشی‌شون عکس رو ازم گرفت و دکتر با دیدن عکس گفتند که باید روکش انجام بشه، درحالی که پیش دو تا متخصص دیگه رفتم هر دوشون گفتن اصلا نیاز به روکش نیست و فقط هزینه اضافه هست. با یک پنجم هزینه روکش، دندونم رو پر کردم. به نظرم فقط دنبال منفعت خودشون بودند
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر نرگس پاچناری، متخصص دندانپزشکی ترمیمی در شهر بجنورد است. مطب دکتر نرگس پاچناری در بجنورد، شریعتی جنوبی، ساختمان مادر ، ط 2 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 058-32231578 تماس بگیرید.

تاکنون 2K نفر از پروفایل دکتر نرگس پاچناری، متخصص دندانپزشکی ترمیمی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 60٪ مراجعین (2 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر نرگس پاچناری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص دندانپزشکی ترمیمی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر نرگس پاچناری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر نرگس پاچناری: بجنورد، بجنورد، شریعتی جنوبی، ساختمان مادر ، ط 2
  • تلفن مطب دکتر نرگس پاچناری: 058-32231578
  • تخصص دکتر نرگس پاچناری: متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل