ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.3K
دکتر سید جمال الدین سجادی

سید جمال الدین سجادی

شماره نظام پزشکی: ب-74287
متخصص داخلی
99%
رضایت (13 نظر)
پزشکان آنلاین پزشک عمومی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - استان تهران، شهر تهران، منطقه 2، ستارخان، خ. نیایش، نبش خیابان منصوری، بیمارستان حضرت رسول اکرم
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سید جمال الدین سجادی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد سید جمال الدین سجادی

99%
رضایت (13 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.8
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
دیروز
پزشک را توصیه می‌کنمایشان در تشخیص بیمارى بى نظیر هستند اخلاق خوب ، دقت بالا ، دانش به روز هر جا هستند آرزوى سلامتى براشون دارم متاسفانه دو سالى هست که پیداشون نمیکنیم ، گویا دیگر ویزیت نمیکنند .
پسندیدنگزارش
ارسال
ا
انسیه
1401/11/19
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار دقیق و باحوصله سوال میکنند تا و خیلی دقیق معاینه انجام داده و وااقعا در دارو دادن دقت زیادی میکنند و الکی دارو نمیدن!
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/10/18
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام خدمت پذیرش محترم 24 من شدیدا به سردرد نامعلومی گرفتارشدم و همه آزمایشها و MRI من دلیل بر سلامت من هستند. تعریف آقای دکتر را زیاد شنیدم اما ایشان را پیدا نمی کنم خواهش می کنم مرا راهنمائی بفرمائید.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/10/14
پزشک را توصیه می‌کنمعالی
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/05/07
پزشک را توصیه می‌کنمبسیااار حاذق . متاسفانه مطبشون را جمع کردند اکر کسی اطلاعی داره از ایشان لطفا پیام بگذارد . متشکرم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/03/21
پزشک را توصیه می‌کنمسلام و ارادت خدمت دوستان و علی الخصوص استاد مرد توانا و گرانقدر دکتر سجادی عزیز من حسنی هستم یکی از بیماران استاد حدود 25 سال شایدم بیشتر من خدمت ایشون بودم من از طریق یکی از دوستانم به استاد معرفی شدم من هم دلیل مشکلات گوارشی که داشتم خدمت ایشون می رسیدم هر سری که میومدم خدمت ایشون بدون اینکه داروی تجویز کنه معاینه می کرد و می گفت چیزی نیست فقط پیاده روی زیاد انجام بده من متاسفانه یه دوره ای مریضی وسواسی گرفته بودم همش فکر می کردم حالم بده حداقل هفته ای یا دوهفته ای یکبار می اومدم خدمت استاد و ایشون هم با کمال خونسردی کلی صحبت می کرد و من و آروم می کرد من و خانواده ام خیلی خیلی مدیون ایشون هستیم
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
شماره مطب دکتر سجادى را لطفاً بنویسید
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/01/14
پزشک را توصیه می‌کنممعاینه دقیق و تشخیص خوب
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1400/12/11
پزشک را توصیه می‌کنمپزشک بی نظیر
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1400/12/11
پزشک را توصیه می‌کنمداستان دیدار ما با دکتر سجادی خیلی مفصله و ممکنه خارج از حوصله ی عزیزان باشه .... موضوع برمیگرده به بیش از بیست سال قبل زمانیکه ناراحتی شدید معده داشتم و برخورد کردم به یکی از دوستان بزرگوارم بنام اکبر نبوی ، که با دیدن وضعیت من ، برای ویزیت به مطب ایشون هدایت و راهنمائی شدم .یادمه اون سال با یک ویزیت و سپس با مصرف مقداری دارو مشکلم برطرف شد ، اما سال بعد بازم درد معده ام که انگار پنهان شده بود باز برگشت و مجدد نزد ایشون مراجعه کردم ، دکتر ازمن پرسیدن زمان مراجعه ی قبلی کی بوده ، گفتم سال گذشته ..... اما تاریخ دقیقش رو نمیدونستم ، بالاخره با مراجعه به دفترچه که پس از ویزیت قبلی تعویض شده بود و یه سری مدارک دیگه متوجه شدیم پاییز سال گذشته بود و حالا مراجعه ی مجددم نیز پاییزه ، دکتر بیدرنگ گفتند شما ورم اثنی عشر دارید و معده تون به میوه های این فصل حساس شده ، پس از معاینه برام سونوگرافی تجویز کردند که با گرفتن جواب سونو متوجه شدیم تشخیص جناب دکتر سجادی کاملاً دقیق بوده و یادمه دکتر تنها یکسری قرص برام تجویز کردند بنام denol . که فقط در داروخانه های 13 آبان و هلال احمر ارائه میشد . با گذروندن دوره ی درمانش انگار آبی روی آتیش ریختیم و سالیان سال دیگه اثری از اون بیماری وجود نداشت همه چیز میخوردم و کوچکترین مشکلی نداشتم .بعد از اون قضیه پدرم و یکی از داداشهام ( که شبها از سنگینی درد معده به خودشون می پیچیدن و اشک شون در اومده بود ) رو نزد ایشون معرفی کردم و بعدش دهها مریض دیگه اعم از همکار و فامیل و آشنا رو .... که اغلبشون تنها با یک ویزیت جواب میگرفتند ... و یک بار هم با همسرم که درد معده داشتند خدمت شون رسیدیم و تنها با یک معاینه بیماری شو تشخیص دادن و گفتن که کیسه صفرا تون پر شده و این امر باعث شده دردی شبیه ناراحتی معده داشته باشید ، برای اطمینان خاطر ما یه سونوگرافی هم نوشتن و وقتی جوابش رو براشون آوردیم و مطالعه کردند با لحجه ی زیبا شون گفتن : دیدیییید نگفتم کیسه صفراش پُره ؟ ، بدو سریع باید ببرید عمل بشه ... که به بیمارستان مراجعه کردیم و پس از چند روز کیسه از طریق عمل لاپاراسکوپی تخلیه شد . بازم موارد دیگه ای داشتیم که به اتفاق بیمار مراجعه کردیم مطب و اغلب تنها با یک معاینه ، بیماری شون رو تشخیص دادند. همه ی اینها رو گفتم بخاطر اینکه برسم به این مطلب که پزشک اگه حاذق باشه با یک معاینه به تشخیص صحیح میرسه و بهترین درمان رو ارائه میده . ایشون به معنای واقعی کلمه از نظر فنی ، تخصص ، اخلاق و برخورد با بیمار و ...... نامبر وان هستن . همین .
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک
کمند
1400/08/11
پزشک را توصیه می‌کنمبهترین و باسوادترین دکتر
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر سید جمال الدین سجادی، دکترای پزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر سید جمال الدین سجادی در استان تهران، شهر تهران، منطقه 2، ستارخان، خ. نیایش، نبش خیابان منصوری، بیمارستان حضرت رسول اکرم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-66514001 تماس بگیرید.

تاکنون 2.3K نفر از پروفایل دکتر سید جمال الدین سجادی، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 99٪ مراجعین (13 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 12 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سید جمال الدین سجادی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سید جمال الدین سجادی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سید جمال الدین سجادی: تهران، استان تهران، شهر تهران، منطقه 2، ستارخان، خ. نیایش، نبش خیابان منصوری، بیمارستان حضرت رسول اکرم
  • تلفن مطب دکتر سید جمال الدین سجادی: 021-66514001
  • تخصص دکتر سید جمال الدین سجادی: متخصص داخلی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل