ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.9K
دکتر سیدعباس بنانی

سیدعباس بنانی

44 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 18787
فوق تخصص جراحی کودکان
متخصص جراحی عمومی
دکترای حرفه‌ای پزشکی
95%
رضایت (57 نظر)
پزشکان آنلاین جراحی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

شیراز - مطب: خ زند- ساختمان نگین ط 3 | محل کار: بیمارستان دنا
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 10 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سیدعباس بنانی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد سیدعباس بنانی

95%
رضایت (57 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.6
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمدوتا پسرم پیش ایشان ختنه کردم بسیار راضی بودم وحتی پسر اولم مشکل پایین نیومدن بیضه هم داشت دکتر در 16روزگی عمل کردند خدا خیرشون بده از برخورد خوب وعالیشون ودلداری ها که به من دادند .
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمباسلام قطعا از همه نظر اخلاق،رفتار ،وتخصص و تشخیص و برخورد بینظیر هستند .خداوند خیر و برکت و سلامتی و طول عمر عنایت فرماید
پسندیدنگزارش
ارسال
ف ب
فاطمه بهمه
1402/04/06
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام ،من شقاق داشتم به هر پزشکی مراجعه کردم گفتم عمل نکن خطرناکه عوارض داره,ولی پیش ایشون اومدم خیلی سریع بهم نوبت عمل دادند و بسیار خوش برخورد و با حوصله ،حتی گفتن اصلا چنین چیزی نیست خیلی راحت عمل میشی واقعا راضی بودم انشاالله خدا هم ازشون راضی باشه
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/10/01
پزشک را توصیه می‌کنمایشان پزشک بسیار با تجربه، با حوصله و دلسوز هستند و علاوه بر اینکه خودشون بعد از عمل توضیحات لازم رو کامل عنوان کردن با صبر به سوالات ما هم پاسخ دادند، ان‌شاالله طول عمری همراه با عزت و سلامتی داشته باشند
پسندیدنگزارش
ارسال
ا م
امیر مرتضی
1401/07/21
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: اورولوژی اطفال، ختنه اطفال
عالی
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/07/05
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام .دکتر بنانی بهترین و زبردست ترین جراح کودکان هستند و در عمل فتق و آپاندیس بینظیر هستند و بسیار دست سبک و شفا بخشی دارن .ایشان دختر من رو عمل کردن و من بسیار راضی هستم .امیدوارم همیشه سالم باشند.
پسندیدنگزارش
ارسال
ا
ازاد
1401/01/30
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار بسیار عالی عمل تنگی پیلور برای نوزاد دوماهم انجام دادند
پسندیدنگزارش
ارسال
ر
روژینا
1400/12/21
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار دکتر باتجربه ای هستند
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1400/12/14
پزشک را توصیه می‌کنمعالی
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1400/11/16
پزشک را توصیه می‌کنمسلام آقای دکتر بنانی یک پزشک فوق العاده و زبر دستی هستند پسر من چند روز دل درد شدید داشت سونوگرافی کرد و چند دکتر معاینه کردند و همگی گفتند فتق داره ولی آقای دکتر خیلی فوری با معاینه تشخیص دادند که آپاندیس است و در خطر هست و هم فتق و هم آپاندیس را همان روز فوری عمل کردند خدا رحم کرد آپاندیس نترکید شاید اگر آقای دکتر نبودند الان هزار مشکل برایمان پیش آمده بود واقعا عالی هستند .و دکتری بسیار مهربان و دلسوز 3 مرتبه در بیمارستان به پسر من سر زدند که هیچ دکتری این کار را نمیکند .من تا عمر دارم مدیونشون هستم و دعاشون میکنم .
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر سیدعباس بنانی، فوق تخصص جراحی اطفال در شهر شیراز است. مطب دکتر سیدعباس بنانی در مطب: خ زند- ساختمان نگین ط 3 | محل کار: بیمارستان دنا واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 071-2306306 تماس بگیرید.

تاکنون 1.9K نفر از پروفایل دکتر سیدعباس بنانی، فوق تخصص جراحی اطفال بازدید کرده‌اند؛ همچنین 95٪ مراجعین (57 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 10 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سیدعباس بنانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص جراحی اطفال ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سیدعباس بنانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سیدعباس بنانی: شیراز، مطب: خ زند- ساختمان نگین ط 3 | محل کار: بیمارستان دنا
  • تلفن مطب دکتر سیدعباس بنانی: 071-2306306
  • تخصص دکتر سیدعباس بنانی: فوق تخصص جراحی کودکان/ متخصص جراحی عمومی/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل