ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.4K
دکتر دکتر سیما برنا

دکتر سیما برنا

شماره نظام پزشکی: 116131
متخصص پزشکی ورزشی
متخصص پزشکی ورزشی
99%
رضایت (9 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: کمتر از یک ساعت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران ،میدان ولیعصر (عج)- خیابان کریم خان - خیابان استاد نجات الهی شمالی (ویلا) - مجتمع بیمارستانی یاس
خواهشمند است موقع ثبت اطلاعات دقت کنید که مشخصات دقیق بیمار (کدملی )را وارد نمایید تا در زمان ویزیت پزشک به مشکل بر نخورید.
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی دکتر سیما برنا را داشته است.

نظرات در مورد دکتر سیما برنا

99%
رضایت (9 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.8
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ا
الین
ویزیت شده
1402/05/31 | مجتمع بیمارستانی یاس
پزشک را توصیه می‌کنمخانم دکتر برنا بسیار با احترام و صبوری برخورد کردند و به تمام توضیحات بنده با توجه گوش کردند و به خوبی معاینه را انجام دادند.
پسندیدنگزارش
ارسال
ن
نعیم
ویزیت شده
1401/11/04 | مجتمع بیمارستانی یاس
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار دکتر حاذقی هستن، با بهترین تشخیص و ورزش‌هایی که میدن اگه مرتب انجام بشه، نتیجه میگیریم. خودمو و همسرم و بستگان برای مشکلات درد کمر پیش ایشون معالجه شدیم.
پسندیدنگزارش
ارسال
م
مصطفی
ویزیت شده
1401/02/21 | مجتمع بیمارستانی یاس
پزشک را توصیه می‌کنمخیلی خوب
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر دکتر سیما برنا، متخصص پزشکی ورزشی در شهر تهران است. مطب دکتر دکتر سیما برنا در تهران ،میدان ولیعصر (عج)- خیابان کریم خان - خیابان استاد نجات الهی شمالی (ویلا) - مجتمع بیمارستانی یاس واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-42160000 تماس بگیرید.

تاکنون 2.4K نفر از پروفایل دکتر دکتر سیما برنا، متخصص پزشکی ورزشی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 99٪ مراجعین (9 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 7 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر دکتر سیما برنا در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر دکتر سیما برنا 14 فروردین 10:45 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص پزشکی ورزشی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر دکتر سیما برنا، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر دکتر سیما برنا: تهران، تهران ،میدان ولیعصر (عج)- خیابان کریم خان - خیابان استاد نجات الهی شمالی (ویلا) - مجتمع بیمارستانی یاس
  • تلفن مطب دکتر دکتر سیما برنا: 021-42160000
  • تخصص دکتر دکتر سیما برنا: متخصص پزشکی ورزشی/ متخصص پزشکی ورزشی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل